Stellantis unifikuje wygląd swoich wszystkich salonów. Ciemnoszara elewacja, kontrastowe logo, tak w ciągu roku zmienią się salony Citroëna, Fiata, Peugeota oraz wielu innych marek. Proces zmian właśnie się rozpoczyna.
Citroën niedawno zmienił logo a w związku z tym zmiany zaczną się także w salonach marki. Najważniejsza z nich dotyczy elewacji salonów, które zyskają nowy, ciemnoszary kolor. Będzie od wspólny dla wszystkich obektów Stellantis, to kolor firmowy koncernu. Ciemna i ciepła szarość ma się kojarzyć z elegancją.
Nowe inwestycje w salony to także nowe logo. Citroën wrócił do wzoru, który zaprojektował Andre Citroën. Mamy więc słynne szewrony otoczone uwspółcześnionym nieco owalem. To ukłon w stronę miłośników marki, która jak wiemy miała swój początek w Polsce a dokładnie w w Głownie. Andre Citroën miał tu także rodzinę i realizował plany budowy fabryki samochodów.
Nowe logo pojawi się na ciemnym tle w kolorze białym razem z napisami. Citroën nie będzie sam – salony Stellantis staną się wielomarkowe. W zależności od lokalizacji będą im towarzyszyły inne marki, takie jak Peugeot i Opel lub Fiat.
Zmiany w salonach rozpoczną się jeszcze w tym roku a ta swojego rodzaju unifikacja sieci sprzedaży ma potrwać do 2024 r. Połączona będzie ze zmianami lokalizacji oraz podmiotów współpracujących ze Stellantis. Tak będzie między innymi w naszym kraju.
źródło ilustracji: Passionnement Citroen
Najnowsze komentarze