Citroen Connect Box to usługi świadczone przez wyspecjalizowane centrum telepomocy, dostępne za pomocą przycisków zlokalizowanych w samochodzie. Podłączone są one z systemem GPS oraz modemem transmisji danych i telefonem komórkowym, wbudowanym w auto. W momencie, gdy z samochodem coś się wydarzy, lub gdy kierowca potrzebuje pomocy, następuje połączenie z centrum telepomocy, do którego jednocześnie przekazywana jest pozycja samochodu.
Przycisk z logo Citroena służy do połączenia z Citroen Assistance. System wysyła wtedy do centrum pomocy wiadomość, w której znajdują się informacje o lokalizacji oraz ewentualnych powodach wezwania pomocy. Może to być przydatne w sytuacji awarii lub jakiegoś zdarzenia, które wymaga zlokalizowania samochodu.
Przycisk z napisem SOS służy do wzywania pomocy w razie wypadku, napadu lub choroby. System dokonuje automatycznego połączenia z centrum telepomocy, wraz z przekazaniem pozycji auta. W razie wypadku system aktywowany jest automatycznie, co pozwala skrócić czas uzyskania pomocy.
Najnowsze komentarze