Czerwiec był kolejnym miesiącem, w którym marka Jeep współtworząca koncern Stellantis zwiększyła sprzedaż na brazylijskim rynku. W czerwcu marka uzyskała największą liczbę rejestracji w roku, sprzedając 10.101 pojazdów, co zapewniło wzrost wolumenowy o 16,8% w porównaniu do poprzedniego miesiąca. W minionym miesiącu marka osiągnęła 13,5% udziału w segmencie SUV-ów, co oznacza wzrost o 1,3 punktu procentowego w porównaniu do maja. W całym pierwszym półroczu marka Jeep zarejestrowała w Brazylii 53.854 samochodów.
Lider średnich SUV-ów w minionym semestrze, Compass, w ciągu pierwszych sześciu miesięcy roku sprzedał się w 22.808 egzemplarzach i uzyskał imponujący udział w segmencie na poziomie 29,2%. W czerwcu sprzedano 3.960 sztuk tego samochodu, co stanowiło 26,6% udziału w rynku, co z kolei oznacza wzrost o 2,3 punktu procentowego w porównaniu do poprzedniego miesiąca.
Kolejną atrakcją marki był Commander. Model ten w pierwszym półroczu znalazł ponad 7 tys. nabywców i zdobył 14,5% udziału w rynku dużych SUV-ów. W czerwcu sprzedał się w liczbie 1.500 sztuk, co zapewniło mu 18,3% udziału w swojej kategorii, co oznacza wzrost o 4,0 punktu procentowego w porównaniu do maja 2024 r.
W niezwykle konkurencyjnym segmencie SUV-ów segmentu B Jeep oferuje model Renegade, który w czerwcu sprzedał się w liczbie ponad 4.500 egzemplarzy, uzyskując 9% udziału w segmencie, co oznacza wzrost o 0,4 punktu procentowego w porównaniu z majem. W okresie od stycznia do czerwca br. zarejestrowano ponad 23.400 egzemplarzy tego modelu, co stanowi 8,8% udziału w tym segmencie.
Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Jeep / Stellantis
Najnowsze komentarze