Czy to już koniec salonów dealerskich, jakie znamy? Citroen otworzył pierwszy obiekt oparty o nową koncepcję, która powstała zgodnie z hasłem „wyróżniaj się i czuj się dobrze”. Zobaczcie zdjęcia La Maison Citroen, który otwarto w Paryżu.
Citroen zapoczątkował nową koncepcję swoich salonów sprzedaży. Chodzi o zmianę stylu oraz zadbanie o samopoczucie klientów podczas wizyty u dealera. Pierwszy obiekt La Maison Citroen został właśnie otwarty w Paryżu. Podobne pojawią się wkrótce w innych krajach europejskich, także w Polsce. Pierwszy z nich wygląda bardzo ciekawie, został już nawet nagrodzony znakiem JANUS COMMERCE 2016.
Salon La Maison Citroen ma powierzchnię 150 m2. Został zaprojektowany w taki sposób, by już zza witryny wzbudzał zainteresowanie przechodniów. Uwagę przyciąga przede wszystkim duży ekran oraz wykończenie wnętrza. Ściany zostały pokryte naturalnym drewnem, a powierzchnie ozdobione kolorowymi słowami oraz opcjami służącymi do personalizacji samochodu. Możemy dostrzec także różne rodzaje felg, kierownic oraz tapicerki.
Obiekt wygląda bardziej jak domowy salon, a nie salon sprzedaży samochodów, ale to dobrze. Citroenowi zależy, by klient czuł się jak najlepiej. Na miejscu można się zrelaksować i napić dobrej kawy. Oczywiście w centrum tego ciekawego designu nie mogło zabraknąć najważniejszego elementu, czyli samochodu. W nowym salonie można z bliska przyjrzeć się nowemu Citroenowi C3.
Klienci mogą rozpocząć konfigurację przez internet i dokończyć ją na miejscu w La Maison Citroen dzięki dotykowej tablicy oraz przy pomocy doradców Citroena. Co sądzicie o takim salonie dealerskim?
Najnowsze komentarze