Lancia powraca do Belgii oraz Luksemburga i zamierza uczynić z tych krajów głównej rynki dla swojej marki.
„Lancia powraca do Belgii i Luksemburga z europejską trasą Lancii Pu+Ra HPE, manifestu marki na najbliższe 10 lat w zakresie wzornictwa, wnętrz, zrównoważonego rozwoju, elektryfikacji i technologii bez wysiłku. Belgia i Luksemburg to kraje, które wiele znaczą dla marki, ze względu na ich zamiłowanie do stylu i wzornictwa „Made-in-Italy” oraz ze względu na znaczenie segmentu B na tych rynkach. Chcemy uczynić Belgię i Luksemburg dwoma głównymi europejskimi rynkami dla naszej marki, czyniąc z Lancii pożądaną, szanowaną i wiarygodną markę na europejskim rynku premium” – powiedział Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia.
Belgia i Luksemburg to dwa kraje europejskie, poza Włochami, do których Lancia powróci w 2024 roku wraz z pojawieniem się nowego Ypsilona. Decyzja o wejściu do Belgii i Luksemburga wynika z dwóch głównych powodów: pierwszym jest znaczenie projektu „Made-in-Italy” dla tych krajów, a drugim jest potencjał segmentu B.
Zobacz: Wiadomości motoryzacyjne. Codziennie
Lancia zawsze była bardzo popularna w Belgii i Luksemburgu, a wiele kultowych modeli marki z czasem uwiodło aktorów, miłośników włoskiej mody i elegancji oraz fanów sportów motorowych.
Do dziś Lancia pozostaje marką, która zdobyła więcej tytułów Rajdowych Mistrzostw Świata niż jakakolwiek inna, z 11 zwycięstwami, z których sześć z rzędu, z Lancia Stratos, 037 i Delta, które dominowały w rajdach przez ponad 20 lat.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów. Opinie, pomiary i spalanie
„Powrót Lancii do Belgii i Luksemburga to niezapomniany dzień dla zespołu marki Lancia, dla entuzjastów marki i dla wszystkich naszych potencjalnych przyszłych klientów” – powiedział Miłosz Tomanek, dyrektor klastra Stellantis Premium w Belgii i Luksemburgu. „Gdy tylko ogłosiliśmy powrót Lancii do Belgii i Luksemburga, powołaliśmy specjalny zespół, który będzie pracował nad renesansem marki, czyniąc z Lancii markę uosabiającą włoską elegancję. Do premiery nowego Ypsilona w 2024 roku będziemy mieć 10 sprzedawców detalicznych i 13 punktów obsługi posprzedażnej. Jesteśmy gotowi na powrót Lancii i uczynienie z Belgii i Luksemburga dwóch głównych europejskich rynków dla Lancii”.
źródło: Stellantis / Lancia
Najnowsze komentarze