„Rok 2022 był kolejnym rekordowym rokiem dla Lancii Ypsilon” – oświadczył Luca Napolitano, dyrektor generalny marki Lancia. „Po czterech generacjach, ponad trzech milionach sprzedanych egzemplarzy i 36 seriach specjalnych, Lancia Ypsilon nadal jest liderem w swoim segmencie we Włoszech, drugim najlepszym autem na rynku, osiągając najlepszy udział w swojej historii. Zdecydowanie jest to pojazd rekordowy, z 38-letnim sukcesem i na podium segmentu B przez 11 kolejnych lat”.
Z prawie 41.000 zarejestrowanych pojazdów, Lancia Ypsilon zdominowała segment B we Włoszech czwarty rok z rzędu. Jest to lider w swojej kategorii, a także drugi najlepszy samochód na rynku włoskim, z udziałem w rynku wynoszącym 15,3%, najlepszym w swojej historii i wzrostem o 1,2 punktu procentowego w stosunku do roku 2021.
Marka Lancia osiągnęła udział w rynku na poziomie 3,1%, co oznacza wzrost o 0,1 punktu procentowego w stosunku do roku 2021.
Lancia Ypsilon rozpoczęła swoje życie jako pojazd codziennego użytku charakteryzujący się włoskim stylem i poczuciem uznania dla piękna i rzeczy dobrze wykonanych, wymieszanych z rzemiosłem, typowym dla „made in Italy”. Jako elegancki i modny samochód miejski, Lancia Ypsilon została natychmiast zdefiniowana jako flagowy pojazd, dzięki niektórym elementom dostępnym wcześniej w pojazdach wyższej klasy, zwłaszcza we wnętrzu. Był to właściwie pierwszy samochód kompaktowy, który wprowadził styl i elegancję do segmentu małych aut miejskich, ponieważ został pomyślany jako „samochód designerski”.
Lancia Ypsilon ma klarowne a jednocześnie unikalne pozycjonowanie: jest to modny pojazd, w którym styl zawsze pozostaje pierwszym powodem do zakupu.
„Jestem bardzo zadowolony z wyników osiągniętych przez markę Lancia i pracy wykonanej przez cały zespół pod kierownictwem Raffaele Russo” – dodał Luca Napolitano, Dyrektor Generalny marki Lancia. „Te osiągnięcia motywują nas do jeszcze bardziej intensywnych. Renesans marki już się rozpoczął i pracujemy teraz nad tym, aby z Lancii uczynić pożądaną, szanowaną i wiarygodną Markę w europejskim segmencie premium”.
Najnowsze komentarze