Po sukcesie pierwszej edycji „genR5”, Renault wprowadza na rynek limitowaną edycję 960 par sneakersów inspirowanych modelem R5 Turbo.
Kolekcję można obejrzeć na stronie nft.renault.com. To pierwszy wirtualny sklep 3D Renault. Po wybraniu swojego awatara, odwiedzający mogą odkryć kolekcjonerską edycję RACING SHOE5 w kolorach R5 Turbo.
Kolekcja obejmuje sześć modeli wykonanych na zamówienie: pięć inspirowanych flagowymi modelami R5 Turbo i szósty projekt opracowany wspólnie ze społecznością web3 R3NLT jako hołd dla samochodu pokazowego R5 TURBO 3E.
Renault przeniosło kluczowe cechy kultowego R5 Turbo do kolekcjonerskich sneakersów: pochylenie tyłu buta odwzorowuje podwozie samochodu, wnętrze zostało zainspirowane tapicerką, a sznurówki to ukłon w stronę pasów bezpieczeństwa. Ostatni hołd – z każdego modelu powstało 160 unikalnych par, inspirowanych 160 końmi mechanicznymi R5 Turbo.
Renault poszło jeszcze dalej w kierunku innowacji, wbudowując w but chip NFC. Zeskanowanie chipa daje dostęp do certyfikatu autentyczności buta w formie NFT. Zawiera on kluczowe informacje o bucie: skład, materiały, identyfikowalność produkcji. Dane te zapisywane są na blockchainie.
Wszystkie 960 par sneakersów zostało wykonanych przy użyciu certyfikowanej skóry LWG (Leather Working Group). Każda para jedynych w swoim rodzaju indywidualnie numerowanych sneakersów powstanie po zakupie wersji NFT za 265 euro.
Członkowie społeczności R3NLT będą mieli ekskluzywny dostęp do sklepu internetowego 15 maja. Następnego dnia strona zostanie otwarta dla wszystkich, którzy zapisali się na wczesny dostęp. Wreszcie, ogólny dostęp publiczny do nft.renault.com rozpocznie się 17 maja.
RACING SHOE5 to wyraźny znak, że bycie częścią programu R3NLT oznacza bycie częścią wyjątkowej relacji z marką Renault! Aby przeżyć doświadczenie RACING SHOE5 wystarczy otworzyć drzwi naszego pierwszego sklepu internetowego poświęconego naszym sneakersom z edycji kolekcjonerskiej.
„Drugi drop NFT Renault to wyjątkowa okazja dla fanów marki do zakupu ekskluzywnej pary sneakersów, skorzystania z wciągającego doświadczenia 3D i odbycia ekskluzywnego spotkania z projektantami Renault w Centrum Badań i Rozwoju Renault. Właściciele sneakersów otrzymają również dostęp do wyjątkowej i konfigurowalnej oferty sprzedażowej.” – powiedział Arnaud Belloni, Globalny Dyrektor Marketingu Renault
źródło: Renault
Najnowsze komentarze