Luca de Meo znalazł się na liście najbardziej wpływowych osób na portalach społecznościowych w rankingu AmazingContent. Wysoko oceniono również koncern Renault.
Według edycji 2023 rankingu AmazingContent, Luca de Meo, dyrektor generalny Renault, znajduje się wśród najbardziej wpływowych członków kadry kierowniczej spółek giełdowych z listy SBF120, na portalach społecznościowych LinkedIn i Twitter.
SBF 120 to francuski indeks giełdowy, który opiera się na 120 najaktywniejszych spółkach notowanych w Paryżu. Luca de Meo znalazł się na czwartym miejscu, po kierownictwie takich firm jak Capgemini, Ipsos oraz Scheider-Electric. To bardzo duży sukces dla Renault i Luca de Meo osobiście.
„Przekaz od kadry kierowniczej nigdy nie było tak bardzo potrzebny, w szczególnie niespokojnym czasie dla gospodarki i społeczeństw oraz w obliczu niepewnych perspektyw na przyszłość. Zarządzający firmami są pierwszymi ambasadorami kultury, ambicji i zobowiązań marki” – uważa Eliott Siegler, dyrektor zarządzający i współzałożyciel AmazingContent.
Wyniki rankingu AmazingContent są liczone w oparciu o liczbę reakcji i komentarzy na wypowiedzi przedstawicieli firm. Social media mają coraz większą rolę w kreowaniu przekazu a Luca de Meo znany jest z bardzo aktywnego uczestnictwa w dyskusjach m.in. na portalu LinkedIn. Korzysta osobiście z tego narzędzia także do bezpośredniej komunikacji z dziennikarzami i komentatorami świata motoryzacji – w taki sposób kontaktował się m.in. z naszą redakcją.
źródło: Le Figaro / AmazingContent
Najnowsze komentarze