Wiadomości

Free2move Charge i dealerzy Stellantis napędzają rozwój sieci stacji szybkiego ładowania pojazdów elektrycznych w Europie

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-12-05
Wiadomości

Fiat Titano trafia na rynek. Gdzie można go kupić? AKTUALIZACJA

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-12-06
Wiadomości

Nowy Jeep Avenger jest odbiciem wartości marki, takich jak wolność, przygoda, autentyczność i pasja. Wkrótce do Polski trafi wersja hybrydowa

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-12-06
Wiadomości

Citroën w Top 3 rynku aut elektrycznych w Hiszpanii

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-12-06
Wiadomości

Renault Trucks Polska rozszerza własną sieć serwisową przez przejęcie punktów serwisowych SJS Józef Skrzypa

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-12-11
Wiadomości

Używana Dacia w cenie – wysokie wartości rezydualne

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-12-06
Wiadomości

Renault Master E-Tech w służbie mieszkańców Tomaszowa Mazowieckiego

autor Krzysztof Gregorczyk
2023-12-09

Najnowsze komentarze

  • Johny - Niemcy wycofują się ze Stref Czystego Transportu, okazały się nieskuteczne. Warszawa w ten absurd brnie dalej
  • Damian - Nowy Citroën C3 Aircross po pierwszych jazdach próbnych. Kiedy w Polsce?
  • xXx - Skrzynia automatyczna dwusprzęgłowa Renault EDC – komfort wymagający nieco uwagi. Opinie, awaryjność, koszty
  • Anonimowo - W Europie maleje produkcja samochodów. Dlaczego tak się dzieje?
  • Fabian - W Europie maleje produkcja samochodów. Dlaczego tak się dzieje?
  • Paweł - Ostatni Chrysler 300 zjechał z linii montażowych Stellantis w USA. To koniec epoki HEMI
  • Marcin Cz - Test: Peugeot 508 SW PSE PHEV 360 KM. Rodzinny samochód sportowy, lepszy niż Alfa Romeo
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
    • Opel – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Nieznane, niszowe, zapomniane
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wyprawy
    • Australia
    • Brazylia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
    • Redakcja
    • Partnerzy
    • Dla organizatorów zlotów
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości

Luksusowy DS 9 M.Y. 23 z nowym systemem DS Iris System. Pomoże znaleźć nawet miejsce do parkowania w mieście

Tomasz Nowicki autor Tomasz Nowicki
2023-06-12
w Wiadomości, DS
Czas czytania 7 minut
101 5
A A
0

Luksusowa limuzyna DS Automobiles, DS 9, zmienia się i wprowadza nowe wyposażenie, w tym zaawansowany system DS Iris.

DS 9 M.Y. 23 otrzymał nowy system multimedialny DS IRIS SYSTEM. Charakteryzuje się on w pełni zmienionym interfejsem, który można w pełni skonfigurować i spersonalizować, jest responsywny i wspomagany naturalnym rozpoznawaniem głosu IRIS. 12-calowy ekran dotykowy o wysokiej rozdzielczości wyświetla menu składające się z widżetów umożliwiających dostęp do wszystkich funkcji za pomocą jednego ruchu sterującego nawigacją 3D, klimatyzacją, cyfrowymi źródłami dźwięku i wszystkimi danymi podróży. Ten przyjazny dla użytkownika ekran pozwala również zobaczyć widok 360°, zapewniany przez nowe kamery o wysokiej rozdzielczości, lub uzyskać dostęp do funkcji Mirror Screen, CarPlay i Android Auto za pośrednictwem Wi-Fi lub portów USB typu C.

Connected Navigation pomaga kierowcy w wyborze najlepszej trasy. Monitoruje warunki drogowe i oblicza najlepsze trasy w czasie rzeczywistym. Na ekranie wyświetlane są strefy zagrożenia, w tym kontrole prędkości (w zależności od przepisów obowiązujących w danym kraju), prognozy pogody, miejsca i ceny stacji benzynowych czy lokalizacja publicznych parkingów i stacji ładowania. W przypadku parkowania pod gołym niebem, DS IRIS SYSTEM pokazuje poziom prawdopodobieństwa znalezienia miejsca parkingowego ulica po ulicy w głównych miastach. Wszystkie aktualizacje są przeprowadzane automatycznie.

DS IRIS SYSTEM jest połączony z aplikacją mobilną MyDS, która umożliwia wysyłanie celów podróży ze smartfona na ekran DS 9, programowanie klimatyzacji lub ładowania akumulatora, sprawdzanie stanu naładowania akumulatora lub danych z poprzednich podróży, otrzymywanie alertów serwisowych lub korzystanie z cyfrowego pilota do blokowania i odblokowywania drzwi, włączania świateł i klaksonu.

Nowa specyfikacja OPÉRA

W Polsce gama obejmuje trzy poziomy wyposażenia: RIVOLI +, OPÉRA i ESPRIT DE VOYAGE Collection.

Specyfikacja RIVOLI + obejmuje elegancję i wyrafinowanie DS 9 z podgrzewanymi, masującymi i wentylowanymi przednimi fotelami, rozszerzonym pakietem bezpieczeństwa z półautonomiczną jazdą DS DRIVE ASSIST Level 2, systemem multimedialnym DS IRIS SYSTEM, amortyzatorami DS ACTIVE SCAN SUSPENSION sterowanymi kamerą oraz przednim i tylnym asystentem parkowania z 360 Vision. Wnętrze obejmuje fotele ze skóry licowej Basalt Black, panele drzwi ze skóry nappa Basalt Black o wzorze diamentowym, deskę rozdzielczą ze skóry nappa Mistral, konsolę środkową ze skóry nappa Basalt Black oraz kierownicę ze skóry licowej Basalt Black.

Ta topowa oferta OPÉRA obejmuje bogate wyposażenie standardowe, technologie takie jak DS ACTIVE SCAN SUSPENSION sterowany kamerą, rozszerzony pakiet bezpieczeństwa z półautonomiczną jazdą DS DRIVE ASSIST poziom 2, DS DRIVER ATTENTION MONITORING i DS NIGHT VISION, a także rozwiązania zapewniające komfort, takie jak system nagłośnienia FOCAL Electra®, Pakiet DS Lounge dla pasażerów podróżujących z tyłu, w tym tylny środkowy podłokietnik ze skóry Premium, zagłówki Lounge dla zewnętrznych siedzeń, przycisk grzecznościowy do przesuwania przedniego fotela pasażera do przodu z tylnych siedzeń, rozszerzona dwustrefowa automatyczna klimatyzacja oraz podgrzewane, masujące i wentylowane zewnętrzne tylne siedzenia a także szyberdach, elektrycznie sterowana pokrywa bagażnika, podgrzewana przednia szyba i alarm.

Wnętrze OPÉRY w trzech kolorach

Nowa specyfikacja OPÉRY jest oferowana z trzema wnętrzami w charakterystycznych kolorach: RUBY RED OPÉRA, BASALT BLACK OPÉRA oraz nowym PEARL GREY OPÉRA.

Elegancję OPERY uosabiają fotele ze skóry Nappa z logo DS wytłoczonym z przodu zagłówka, tylne siedzenia, konsola środkowa i duża deska rozdzielcza, niezależnie od wybranego koloru. Wnętrza w kolorach RUBY RED i BASALT BLACK są również wykończone ekskluzywną skórą Art Leather, która nadaje im atrakcyjny wygląd. Nowością w DS 9 M.Y. 23 jest także podsufitka z Alcantary® w kolorze Pebble Grey, która rozświetla kokpit delikatnym światłem.

Limitowana seria ESPRIT DE VOYAGE: niezwykłe doświadczenie

DS 9 M.Y. 23. jest również dostępny w limitowanej serii ESPRIT DE VOYAGE. Podobnie jak w przypadku domów mody i zgodnie z francuską sztuką podróżowania, DS Automobiles prezentuje wyjątkowe wyrafinowanie charakteryzujące się ekskluzywnym wnętrzem z jasnej skóry. Wnętrze wykończone jest jasnymi i jaskrawymi kolorami, a fotele pokryte są w całości skórzaną tapicerką Nappa w kolorze Pearl Grey. Konsola środkowa, deska rozdzielcza i wykończenie paneli drzwi są pokryte skórą Nappa w kolorze Pearl Grey.

Podsufitka jest w całości pokryta Alcantarą® w kolorze Pebble Grey, a podłokietniki drzwi również mają kolor Pearl Grey, podobnie jak plecionka na przednich i tylnych dywanikach podłogowych, które prezentują specjalne przeszycia Zéphir.

Na panelu pod centralnym ekranem skóra nappa w kolorze Pearl Grey jest wytłaczana na gorąco techniką opracowaną przez rzemieślników DS Automobiles, aby nadać relief temu unikalnemu kształtowi. Odziedziczony po kultowych giloszowanych wstawkach paryskich zegarmistrzów, Clous de Paris oznacza lokalizację DS DESIGN STUDIO PARIS, z którego rozchodzą się promienie kreślące mapę Europy. Ten projekt stworzony dla kolekcji ESPRIT DE VOYAGE jest wykonywany na wiele sposobów dla tej kolekcji. Linie te są powtórzone na progach i plakietkach przednich drzwi, a także poprzez grawerowanie laserowe na obudowach lusterek.

Wysokiej jakości materiały towarzyszą innym elementom kokpitu, takim jak kierownica ze skóry licowej Basalt Black, górna część deski rozdzielczej ze skóry Nappa Basalt Black i tylna półka z czarnej Alcantary®. Zewnętrznie, wersja E-TENSE 250 wyróżnia się nowymi 19-calowymi kołami CHAMBORD z matowym wykończeniem Anthra Grey, podczas gdy model E-TENSE 4×4 360 zachowuje 20-calowe koła MUNICH wyposażone w opony Michelin Pilot Sport 4S.

DS 9 M.Y. 23 ESPRIT DE VOYAGE jest dostępny w czterech kolorach: Crystal Pearl, Midnight Blue, Platinum Grey i Perla Nera Black.

360 KM 4×4 w DS 9

DS 9 M.Y. 23 to w 100% hybryda plug-in z napędem na cztery koła o mocy 250 KM i 360 KM.

Na szczycie gamy DS 9 M.Y. 23 E-TENSE 4×4 360 ma 4-cylindrowy silnik o mocy 200 KM i dwa silniki elektryczne, jeden o mocy 110 KM (zintegrowany ze skrzynią biegów z przodu), a drugi o mocy 113 KM (połączony z tylną osią), z inteligentną przekładnią napędu na cztery koła. Akumulator o pojemności 15,6 kWh stale daje zasilanie dla napędu.

Prędkość maksymalna DS 9 M.Y. 23 E-TENSE 4×4 360 jest elektronicznie ograniczona do 250 km/h, z możliwością osiągnięcia 140 km/h na samym napędzie elektrycznym. Od 0 do 100 km/h rozpędza się w 5,6 sekundy, a 1000-metrowy start-stop pokonuje w 25,4 sekundy.

W trybie bezemisyjnym DS 9 M.Y. 23 E-TENSE 4×4 360 przejeżdża 65 kilometrów w cyklu miejskim WLTP lub 62 kilometry w cyklu mieszanym WLTP. Zużycie paliwa jest ograniczone do 1,5 litra / 100 km przy emisji CO2 homologowanej do 35 g / km zgodnie z cyklem WLTP.

DS 9 E-TENSE 250 jest wyposażony w 4-cylindrowy silnik PureTech o mocy 200 KM, wspomagany przez silnik elektryczny o mocy 80 kW (110 KM). Akumulator o pojemności 15,6 kWh pozwala na przejechanie do 84 kilometrów w cyklu miejskim WLTP lub do 74 kilometrów w cyklu mieszanym WLTP. Ładowarka pokładowa o mocy 7,4 kW umożliwia ładowanie od 0 do 100% w ciągu 2 godzin 23.

Skonfiguruj swój model DS 9 teraz.

źródło: Stellantis

Czytaj nas w Google News:

Francuskie samochody

Olej do silnika 1.2 PureTech

Akcja Lucim

Zapisz się na nasz newsletter teraz!


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu

Warto przeczytać!

Akcja serwisowa Citroën, Peugeot, DS Automobiles, Fiat i Opel z silnikami diesla. Milion aut z BlueHDi wezwanych do serwisu

2023-12-09

DS Automobiles głównym mecenasem muzeum w Luwrze

2023-12-08

Dacia Duster III dobrze oceniona. Stronniczy przegląd prasy: MOTOR nr 49/2023

2023-12-05

Listopad 2023 – rejestracje nowych aut w Polsce. Wyniki Renault, Dacii, Citroëna, Peugeot i innych

2023-12-04
Tagi: DS 9DS Automobiles
Udostepnij36Tweet23Udostepnij6
Tomasz Nowicki

Tomasz Nowicki

Motoryzacją interesuje się od wczesnej młodości a Citroen, Peugeot i Renault od zawsze!

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze

Popularne teraz

  • Używana Dacia Duster 1.6 LPG 4×4 z polskiego salonu i ponad pół miliona kilometrów na liczniku

    3362 udostępnienia
    Udostepnij 1345 Tweet 841
  • Akcja serwisowa Citroën, Peugeot, DS Automobiles, Fiat i Opel z silnikami diesla. Milion aut z BlueHDi wezwanych do serwisu

    4688 udostępnienia
    Udostepnij 1875 Tweet 1172
  • Ostatni Chrysler 300 zjechał z linii montażowych Stellantis w USA. To koniec epoki HEMI

    2440 udostępnienia
    Udostepnij 976 Tweet 610
  • Trzęsienie ziemi w Stellantis we Francji? Sprzedaż marki Citroën dużo poniżej oczekiwań

    2284 udostępnienia
    Udostepnij 914 Tweet 571

Testy samochodów

DS 7 Crossback E-Tense
DS - testy i opinie

Test: DS 7 Crossback E-Tense 4×4 300 KM. Pierwsza jazda najmocniejszym SUV-em DS. Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2020-05-15
Citroen C3 Elle - test, opinia, cena, wyposażenie
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C3 Elle 1.2 KM – modny i wygodny? Opinie, wady, zalety, plusy, minusy, spalanie.

autor Małgorzata Kozikowska
2018-06-26
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën C5 Tourer – z małym sercem, ale wielkim wnętrzem. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2013-10-08
Peugeot - testy i opinie

Test: Peugeot 508 2.0 HDi 168 KM – Pięćset osiem powodów, aby pokochać podróże. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Tomasz Nowicki
2013-06-09
Citroen - testy i opinie

Test: Citroën DS4 1.6 THP 200 – sposób na dobry humor. Opinie, zalety, wady, plusy i minusy

autor Krzysztof Gregorczyk
2011-11-30

Najnowsze komentarze

  • Johny - Niemcy wycofują się ze Stref Czystego Transportu, okazały się nieskuteczne. Warszawa w ten absurd brnie dalej
  • Damian - Nowy Citroën C3 Aircross po pierwszych jazdach próbnych. Kiedy w Polsce?
  • xXx - Skrzynia automatyczna dwusprzęgłowa Renault EDC – komfort wymagający nieco uwagi. Opinie, awaryjność, koszty
  • Anonimowo - W Europie maleje produkcja samochodów. Dlaczego tak się dzieje?
  • Fabian - W Europie maleje produkcja samochodów. Dlaczego tak się dzieje?
  • Paweł - Ostatni Chrysler 300 zjechał z linii montażowych Stellantis w USA. To koniec epoki HEMI
  • Marcin Cz - Test: Peugeot 508 SW PSE PHEV 360 KM. Rodzinny samochód sportowy, lepszy niż Alfa Romeo

Zobacz też

Nowa Dacia Jogger: skąd wziął się pomysł na modułowe relingi dachowe?

Zakończono produkcję modeli Scala i Pulse

Stronniczy przegląd prasy: „Motor” nr 52/2008-01/2009

  • Reklama
  • Redakcja
  • Kontakt
  • Współpraca
  • Organizujesz zlot?

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie samochody
Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny. Piszemy o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Fiat | Jeep | Nissan | Opel | Peugeot | PSA | Renault | Stellantis. Copyright © 2004 - 2023 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione.
Kontakt w sprawie reklamy: [email protected]
Kontakt z redakcją: [email protected]

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.