Z ponad 70 oficjalnymi stronami na Facebooku® Citroën ma dziś mnóstwo fanów! Symboliczny kamień milowy stanowi przekroczenie miliona osób, które „lubią” Citroëna. A są to przecież tylko i wyłącznie ludzie, którzy korzystają z Internetu i w dodatku mają swoje profile na tym najpopularniejszym obecnie portalu społecznościowym. Jest nas jednak więcej. Dla przykładu niżej podpisany na Facebooku® nie figuruje, a Citroëna lubi ;-)
Odważna i kreatywna marka chętnie korzysta z nowych możliwości kontaktu z fanami. Facebook® pozwala na szybką, bezpośrednią komunikację z milionami ludzi na całym świecie, którzy są zainteresowani marką i wspierają ją na najróżniejsze sposoby. Citroën odwdzięcza się tym samym – to właśnie na Facebooku®, praktycznie równolegle z premierą w rzeczywistym świecie, odbyła się światowa prezentacja najnowszego modelu, Citroëna DS5. 18. kwietnia 2011 roku Sebastien Loeb odsłonił DS5 w Szanghaju, a zaraz potem zdjęcia pojawiły się na oficjalnym profilu Citroëna na Facebooku®.
Na nowej stronie korporacyjnej firmy (www.citroen.com) znaleźć można bezpośrednie linki do Facebooka® i innych portali społecznościowych: Twittera®, YouTube®, czy Flickr®.
Życie wirtualne miesza się już z rzeczywistym. We flagowym salonie wystawowym Citroëna, słynnym C_42 na jeszcze słynniejszych Polach Elizejskich, na ostatnim piętrze, pojawiło się już latem przedsięwzięcie ‘CITROËN SOCIAL CLUB’. To miejsce, które prezentuje na bieżąco to, co dzieje się w serwisach Facebook®, Twitter®, YouTube®, Dailymotion®, Flickr® itp. W ten sposób Citroën proponuje swoim gościom nie tylko obcowanie z realnymi produktami, które można oglądać, bądź kupować w C_42, ale i wirtualizację przeżyć, a wszystko to w imię hasła „Créative Technologie”.
KG
zdjęcie: Citroën Citroen
Najnowsze komentarze