Opierając się na historycznych trzech gałęziach mobilności (samochody, skutery i rowery) Peugeot ma solidną podstawę ku temu, by zaoferować zarówno obecnym, jak i przyszłym Klientom wysokiej jakości usługę mobilności dokładnie skrojoną do potrzeb każdego z tych Klientów.
Mu, trwała mobilność wymyślona przez Peugeota
Mu jest usługą opartą o Internet i rozwiązania typu pre-paid. Elementy mobilności są dostępne w zależności od stanu konta każdego Klienta. Peugeot oferuje różnego rodzaju produkty i usługi Klientom, którzy przystąpią do programu – samochody osobowe i użytkowe, skutery, rowery, bagażniki dachowe itp. itd.
My by Peugeot w Lyonie
Testy pierwszego wsdrożenia usługi w Lyonie, rozpoczęte w czerwcu 2009 roku pokazały, że Mu jest usługą mobilności, która wzbudza zainteresowanie Klientów. W ciągu trzech kwartałów w programie zarejestrowało się 300 użytkowników.
Żeby zaspokoić rosnące potrzeby Klientów, Peugeot zarezerwował na potrzeby Lyonu i okolic 170 pojazdów z całej oferty Marki, 20 rowerów (w części wspomaganych przez silniki elektryczne), 8 skuterów i liczne dodatki – nawigacje GPS, bagażniki dachowe, foteliki dziecięce, przenośne odtwarzacze DVD, ekwipunek turystyczny. W celu zapewnienia optymalnych warunków obsługi każdego Klienta, Peugeot wyznaczył w każdym z centrów Mu jednego pracownika zajmującego się obsługą tylko tej nowatorskiej usługi.
Ta całkowicie nowatorska usługa w całym motoryzacyjnym świecie doskonale wpisuje się w nową filozofię Marki: Peugeot Motion & Emotion. To droga, którą Peugeot zamierza podążać, aby w 2015 roku zostać globalnym liderem usług mobilności.
Usługa Mu by Peugeot zostanie wdrożona w maju w Berlinie, Madrycie i Mediolanie, zaś w czerwcu w Barcelonie i Brukseli.
KG
Najnowsze komentarze