Wyróżnienia przyznano w trzech kategoriach: Najlepszy Serwis Napraw Mechanicznych, Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy oraz Eko Flota (nagroda dla klientów firm zrzeszonych w PZWLP). Konkurs ma na celu nagradzać firmy przestrzegające standardów etycznych i podnoszące jakość usług oferowanych partnerom z sektora wynajmu długoterminowego.
Głównymi kryteriami branymi pod uwagę przy wyborze zwycięzcy w kategorii Najlepszy Serwis Blacharsko-Lakierniczy były m.in.: liczba specjalistycznych stanowisk i wykwalifikowanego personelu, długość gwarancji na naprawę, liczba obsługiwanych towarzystw ubezpieczeniowych oraz szeroko pojęta jakość obsługi. Wyboru w tej kategorii (podobnie jak w kategorii Najlepszy Serwis Napraw Mechanicznych) dokonali przedstawicielie 15 firm członkowskich PZWLP.
Nagrodą dla Renault Retail Group Warszawa Praga – ul. Lewinowska 37 jest specjalnie przygotowana na tę okazję statuetka, składająca się w dużej mierze z metalowych części samochodowych. Nagrodę odebrał Michał Kalina, Prezes Zarządu Renault Retail Group Warszawa.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze