Dacia będzie budować portfolio swoich produktów w stronę segmentu C oraz C+. Oznacza to, że na rynku pojawią się nowe modele a obecne mogą zostać powiększone.
Zobacz: test Dacia Duster 1.3 TCe 150 KM
Zmiana polityki produktowej wynika z faktu, że dzisiaj największym wzięciem cieszą się kompakty oraz crossovery i SUVy. Jednocześnie Dacia chce mocno zwiększyć swoją sprzedaż. Pierwszym krokiem do osiągnięcia tego celu będzie wprowadzenie na rynek nowych wersji Sandero i Logana. Samochody będą dłuższe i szersze niż pierwsze modele.
Zobacz: test Dacia Duster 1.0 TCe
To jednak za mało. Luca de Meo chce zdecydowanie mocniej wejść w segment kompaktów. Możemy spodziewać się więc zupełnie nowego modelu Dacii w tym segmencie, z dużym bagażnikiem i obszernym wnętrzem. Czy zostanie do tego wykorzystany model Arkana? Być może, ale równie dobrze będzie to tańszy w produkcji kompakt, rozmiarami znajdujący się w klasie C lub C+.
Zmiany w gamie zobaczymy dopiero za 2-3 lata. Opracowanie nowego samochodu musi bowiem potrwać.
Najnowsze komentarze