Kampania komunikacyjna nowej Lancii Ypsilon trwa od 14 lutego i obejmuje reklamę telewizyjną, kampanię drukowaną oraz plan medialny dostosowany do wszystkich kanałów w formatach cyfrowych, drukowanych i poza domem.
„Kampania wprowadzająca na rynek New Ypsilon przywołuje dwie koncepcje, które były kluczowe dla marki i doskonale wyrażone w New LANCIA YPSILON EDIZIONE LIMITATA CASSINA: elegancję i włoskość. Reklama została nakręcona w całości we Włoszech, z udziałem włoskich aktorów i silnie podkreśla piękno i wyjątkowość krajobrazów typowych dla tego kraju, podkreślone również przez ścieżkę dźwiękową i włoski dom produkcyjny. Przyczynia się to do naturalnego oddania piękna marki symbolizującej włoską elegancję” – powiedział Charles Fuster, Dyrektor Marketingu i Komunikacji marki Lancia.
Od 14 lutego nowa LANCIA YPSILON EDIZIONE LIMITATA CASSINA jest prezentowana szerokiej publiczności poprzez zintegrowaną kampanię komunikacyjną we wszystkich kanałach cyfrowych, drukowanych, zewnętrznych i mediach społecznościowych, w tym TikTok, aby przybliżyć markę nowemu pokoleniu klientów premium.
Kreatywność reklamy opiera się na sztuczce podczas rozmowy telefonicznej między dwojgiem bohaterów,
granych przez włoskich aktorów Alice Sabatini i Tommaso Basili. Podczas gdy aktor porusza się ulicami centrum Mediolanu na pokładzie cichego New LANCIA YPSILON EDIZIONE LIMITATA CASSINA, ona jest widziana wewnątrz oszałamiającej willi nad brzegiem jeziora Como. Mężczyzna opisuje eleganckie, jasne otoczenie, wyposażone we włoskie designerskie meble i prostą, intuicyjną technologię, sugerując, że mówi o swoim własnym domu.
„Nieporozumienie” trwa nadal, aby zostać wyjaśnione dopiero w finale, kiedy główna dama opuszcza willę, aby wsiąść do samochodu i powiedzieć mu, że jest „u niego”. Nowa LANCIA YPSILON EDIZIONE LIMITATA CASSINA reprezentuje najwyższy wyraz designu, komfortu i dobrego samopoczucia na pokładzie, a kabina staje się prawdziwym „salonem Lancii”, w którym można poczuć się jak w domu, gdziekolwiek jesteś.
Dialog rozgrywa się przy muzyce Flavio Ibby i Antonio Condello; wizualnie towarzyszy mu naprzemiennie sugestywne, typowo włoskie widoki i stopniowe skupianie się na szczegółach samochodu, ujawnianych krok po kroku. Reżyser podkreśla znaczenie włoskiego ducha, skupiając się na szczegółach dwóch krajobrazów, które są tak różne, jak się uzupełniają. Z jednej strony Mediolan, z iglicami katedry, które sprawiają, że miasto jest natychmiast rozpoznawalne na całym świecie, w tym jako włoska stolica designu i siedziba marki Cassina. Z drugiej strony, Como, z widokiem na wspaniałe jezioro, jest ikoną włoskiego ducha na całym świecie, a także wyrafinowania i ekskluzywności, które pasują do marki premium, takiej jak Lancia.
Koncepcja „poczucia domu” jest przywoływana przez piękną willę zamieszkaną przez główną damę, aby wyrazić język Lancii określony w różnych formach i poziomach: detale domu natychmiast nawiązują do samochodu, w szczególności dzięki sofie Maralunga, ikonie designu należącej do kolekcji Cassina iMaestri zaprojektowanej w 1973 roku przez Vico Magistretti, która wizualnie i chromatycznie przypomina fotele z teksturą „Cannelloni” nowej LANCIA YPSILON EDIZIONE LIMITATA CASSINA, gdzie siedziska i oparcia wykonane są w 100% z niebieskiego aksamitu pochodzącego z recyklingu, idealna reinterpretacja tradycji w doskonałym stylu Lancii.
Najnowsze komentarze