Nowa reklama Peugeot w reżyserii Petera Hartona już wkrótce zadebiutuje w sieci. Nakręcona w filmowym stylu przedstawia nietypową scenę z lodami.
Co prawda lato się już kończy (niestety!) ale można wrócić do wspomnień poprzez świat reklamy. W materiale przygotowanym dla Peugeot widzimy nadmorską okolicę i samochód z lodami. Obsługująca klienta dziewczyna intensywnie wpatruje się w jeden punkt, dokładając kolejne gałki lodów. Klient jest nieco zdziwiony, ale wkrótce na twarzy pojawia się u niego wyraz zrozumienia.
Całość utrzymana jest w przyjemnej pastelowej kolorystyce, muzyka nie rozprasza widza a jedynie wspomaga klimat oczekiwania na wyjaśnienie zagadki? „Nie ma to jak siłą przyciągania. Może czas rzucić okiem na Peugeot?” – mówi lektor. Materiał promuje, zgodnie z aktualną tendencją, elektryczne modele Peugeot e-208 oraz e-308, ale odnosi się oczywiście do całości oferty marki. Materiał kończy się informacją o 3-letniej gwarancji.
Celem jest pozostawienie widza z pytaniem o aktualne propozycje Peugeot – i to się twórcom udało.
Reklamę możecie obejrzeć też na stronie agencji Zauberberg Productions.
Informacje o produkcji:
Produkcja: Zauberberg Productions GmbH
Agencja: OPEN / Proximity
Reżyseria: Peter Harton
DoP: Jan David Günther
Klient: Peugeot
1st AD: Dominik Adam-Nikel
Producent wykonawczy: Mikaela Gannon
Producent liniowy: Christian Schliebs
PA: Katharina Deppisch
Obsługa produkcji: SUR Film
źródło: Zauberberg Productions, edycja redakcja
Najnowsze komentarze