Renault i Dacia zmieniają wygląd swoich salonów. Jednym z nowych elementów jest totem, na którym znajdują się nowe symbole marki.
Już wkrótce w całej Europie, w tym w Polsce, będzie można zobaczyć zupełnie nowe oznakowanie salonów Renault i Dacia. W przypadku Renault nowe logo, nawiązujące nieco do tego historycznego oznacza życie w ruchu. Prostota i elegancja formy, jej czysto graficzny wyraz i nowa kolorystyka podkreślają nową jakość i nową erę produktów.
Zobacz: Renault Kangoo II – używany bestseller
Dacia to z kolei połączenie liter D oraz C. Symbolizują one silną więź i zaufanie między Dacią a jej klientami (D jak Dacia, C jak Customer czyli właśnie klient). Warto również zwrócić uwagę na nową kolorystykę w Dacii, która nabrała kolorów zieleni w stonowanym wydaniu. To również odwołanie się do solidności, przygody i przyjazności środowisku.
Zobacz: nowe samochody Renault
Równolegle z wprowadzaniem nowego oznakowania zmieni się też wygląd salonów obu marek. Koncern zamierza pójść krok dalej – wraz z rozwojem oferty w salonach będą pojawiać się nowe usługi dla klientów. Jakie? Przy części salonów, zlokalizowanych w newralgicznych miejscach, będzie np. dostęp do sieci szybkich ładowarek aut elektrycznych. Renault zaoferuje również wypożyczanie samochodów lub inne usługi związane z mobilnością.
Najpóźniej do roku 2024 wszystkie modele Renault otrzymają też nowe logo, widocznie na totemie powyżej.
Najnowsze komentarze