Po zakończeniu 2022 roku z nagrodami Best National Car w Car Awards Brasil 2022, Best Compact Hatch w Estadão Mobility Award 2023 i Best National Car w klasie do 1.2 litra w Abiauto Award, hatchback o charakterze SUV-a osiągnął liczbę 15.000 sprzedanych egzemplarzy od momentu premiery na rynku brazylijskim.
W marcu, podążając za rynkiem, marka Citroën odnotowała wzrost o 53% i zarejestrowała łącznie 2.835 samochodów.
Wprowadzony na rynek w sierpniu ubiegłego roku jako pierwszy z rodziny trzech modeli zaprojektowanych dla klientów w regionie Ameryki Łacińskiej i produkowanych w Ameryce Południowej, nowy Citroën C3 już zaprezentował swoje zalety, oferując największy bagażnik w segmencie, a także dwie opcje silnikowe: 1.6 16V z rodziny EC5 o mocy do 120 KM oraz 1.0 Firefly o mocy do 75 KM.
Poznaj nasze wrażenia z jazd brazylijskim Citroënem C3
Jeśli chodzi o technologię, bez wątpienia najważniejszym elementem jest Citroën Connect Touchscreen 10”, centrum multimedialne, które zdobywa coraz większą liczbę klientów dzięki prostemu interfejsowi, szybkiemu przetwarzaniu i integracji z Android Auto i bezprzewodowym Apple Carplay.
Podwyższone zawieszenie i wysokoprofilowe opony nadają nowemu C3 wyjątkowy charakter SUV-a, zapewniając wszechstronność w różnych typach terenu i w warunkach miejskich bez uszczerbku dla komfortu i dynamiki na zakrętach. Ponadto jego inteligentna konstrukcja zapewnia łatwość zakupu i wymiany elementów zużywających się w sposób naturalny oraz w przypadku kolizji.
Dostępny w różnych konfiguracjach, w tym z automatyczną skrzynią biegów, nowy Citroën C3 oferuje również pakiet serwisowy po uczciwych cenach: stałe raty rozłożone na okres trzech lat, kosztują łącznie mniej niż 2 reale dziennie.
Kilka dni temu mieliśmy też okazję jeździć nowym C3 w Brazylii – zapraszamy do testu.
oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Citroën
Najnowsze komentarze