Zgodnie ze strategią Opla, nowa Astra nie potrzebuje fajerwerków, by przekonać do siebie klientów. Kampania reklamowa, która ruszyła w mediach jest wyjątkowo minimalistyczna. Reklamie towarzyszy hasło „Nowy Opel Astra: mówi sam za siebie”.
Reklama nowego samochodu zazwyczaj korzysta z pięknych krajobrazów, uśmiechniętych ludzi i pasażerów, których wyraz twarzy świadczy wyłącznie o wysokim poziomie komfortu. Do tego dochodzi energiczna, młodzieżowa muzyka. W kampanii promocyjnej nowej Astry żadnego z tych elementów nie doświadczymy. Producent spod znaku błyskawicy podszedł do tematu minimalistycznie, żeby nie powiedzieć oszczędnie i uważa, że nowy Opel Astra „Spricht für sich”, czyli mówi sam za siebie.
Zobacz także: Nowy Opel Astra drożeje na polskim rynku. Duża podwyżka
Reklama, która zadebiutowała w mediach 25 kwietnia promuje przede wszystkim wersje hybrydową plug-in o mocy 180 KM. 30-sekundowy film prezentuje dynamiczne ujęcia kamery, która śledzi każdy szczegół pojazdu, ze wszystkich perspektyw zarówno na zewnątrz, jak i w kabinie. Obrazowi towarzyszą dźwięki, które nowy Opel Astra generuje w trybie elektrycznym, dlatego jest wyjątkowo cicho.
Klienci sami przekonają się do Astry
„Nasz nowy Opel Astra jest prawdziwym symbolem w klasie kompaktowej, dzięki najlepszym technologiom pochodzącym z wyższych segmentów oraz zapierającej dech w piersiach stylistyce. Samochód taki jak ten, nie potrzebuje wielu słów – Astra mówi sama za siebie i przekonuje już od pierwszej chwili. Właśnie to pokazuje kampania wprowadzająca na rynek najnowszą generację naszego bestsellera. Kampania, która w dwóch odsłonach będzie wyświetlana do jesieni, jest równie śmiała i wyrazista jak sama nowa Astra. Spoty i reklamy w różnych mediach zachęcają klientów, by sami przekonali się do nowej Astry” – mówi Florian Huettl, szef działu marketingu i sprzedaży w firmie Opel.
W drugiej reklamie wziął udział trener i ambasador marki, Jürgen Klopp, który w entuzjastyczny sposób wskazuje główne zalety samochodu: „Czy widzieliście nowego Opla Astrę? Design to pierwsza liga! Do tego wyposażenie premium, w pełni cyfrowy kokpit, najlepsza w swojej klasie technologia LED i fotele z masażem na życzenie. Czy muszę mówić więcej?” – zadaje retoryczne pytanie Klopp.
Zobacz test: Nowy Peugeot 308 w optymalnej wersji – PureTech 130 Allure Pack M6
Od 7 maja w salonach w Niemczech
Kampania, która powstała we współpracy z agencją kreatywną Velocity/McCann Germany ma tracić do młodych grup docelowych i pojawi się w telewizji, kinie, mediach społecznościowych oraz w innych kanałach, od Instagrama przez Facebooka po Twitcha. Astra zostanie również zaprezentowana publiczności w różnych podcastach.
Ponadto najnowszą generację kompaktu Opla będzie można zobaczyć na gigantycznych plakatach w popularnych lokalizacjach w Berlinie, Hamburgu, Monachium i Kolonii oraz w reklamach w prasie motoryzacyjnej.
Nowy Opel Astra zadebiutuje w niemieckich salonach dealerskich 7 maja. Klienci będą mogli zobaczyć kompakt z bliska i odbyć jazdę próbną. Na naszym rynku auto jest wycenione na 91.900 zł w wersji hatchback oraz 96.900 zł w wersji kombi (zobacz cennik).
Najnowsze komentarze