środa, 29 czerwca, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Opel

Nowy Opel Astra nie potrzebuje słów? Ruszyła skromna kampania reklamowa

Małgorzata Kozikowska autor Małgorzata Kozikowska
2022-04-25
w Opel, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
246 10
3
Nowy Opel Astra w reklamie
220
UDOSTĘPNIEŃ
732
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022

Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis

Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd

Zgodnie ze strategią Opla, nowa Astra nie potrzebuje fajerwerków, by przekonać do siebie klientów. Kampania reklamowa, która ruszyła w mediach jest wyjątkowo minimalistyczna. Reklamie towarzyszy hasło „Nowy Opel Astra: mówi sam za siebie”.

Reklama nowego samochodu zazwyczaj korzysta z pięknych krajobrazów, uśmiechniętych ludzi i pasażerów, których wyraz twarzy świadczy wyłącznie o wysokim poziomie komfortu. Do tego dochodzi energiczna, młodzieżowa muzyka. W kampanii promocyjnej nowej Astry żadnego z tych elementów nie doświadczymy. Producent spod znaku błyskawicy podszedł do tematu minimalistycznie, żeby nie powiedzieć oszczędnie i uważa, że nowy Opel Astra „Spricht für sich”, czyli mówi sam za siebie.

Zobacz także: Nowy Opel Astra drożeje na polskim rynku. Duża podwyżka

Reklama, która zadebiutowała w mediach 25 kwietnia promuje przede wszystkim wersje hybrydową plug-in o mocy 180 KM. 30-sekundowy film prezentuje dynamiczne ujęcia kamery, która śledzi każdy szczegół pojazdu, ze wszystkich perspektyw zarówno na zewnątrz, jak i w kabinie. Obrazowi towarzyszą dźwięki, które nowy Opel Astra generuje w trybie elektrycznym, dlatego jest wyjątkowo cicho.

Klienci sami przekonają się do Astry

„Nasz nowy Opel Astra jest prawdziwym symbolem w klasie kompaktowej, dzięki najlepszym technologiom pochodzącym z wyższych segmentów oraz zapierającej dech w piersiach stylistyce. Samochód taki jak ten, nie potrzebuje wielu słów – Astra mówi sama za siebie i przekonuje już od pierwszej chwili. Właśnie to pokazuje kampania wprowadzająca na rynek najnowszą generację naszego bestsellera. Kampania, która w dwóch odsłonach będzie wyświetlana do jesieni, jest równie śmiała i wyrazista jak sama nowa Astra. Spoty i reklamy w różnych mediach zachęcają klientów, by sami przekonali się do nowej Astry” – mówi Florian Huettl, szef działu marketingu i sprzedaży w firmie Opel.

W drugiej reklamie wziął udział trener i ambasador marki, Jürgen Klopp, który w entuzjastyczny sposób wskazuje główne zalety samochodu: „Czy widzieliście nowego Opla Astrę? Design to pierwsza liga! Do tego wyposażenie premium, w pełni cyfrowy kokpit, najlepsza w swojej klasie technologia LED i fotele z masażem na życzenie. Czy muszę mówić więcej?” – zadaje retoryczne pytanie Klopp.

Zobacz test: Nowy Peugeot 308 w optymalnej wersji – PureTech 130 Allure Pack M6

Od 7 maja w salonach w Niemczech

Kampania, która powstała we współpracy z agencją kreatywną Velocity/McCann Germany ma tracić do młodych grup docelowych i pojawi się w telewizji, kinie, mediach społecznościowych oraz w innych kanałach, od Instagrama przez Facebooka po Twitcha. Astra zostanie również zaprezentowana publiczności w różnych podcastach.

Ponadto najnowszą generację kompaktu Opla będzie można zobaczyć na gigantycznych plakatach w popularnych lokalizacjach w Berlinie, Hamburgu, Monachium i Kolonii oraz w reklamach w prasie motoryzacyjnej.

Nowy Opel Astra zadebiutuje w niemieckich salonach dealerskich 7 maja. Klienci będą mogli zobaczyć kompakt z bliska i odbyć jazdę próbną. Na naszym rynku auto jest wycenione na 91.900 zł w wersji hatchback oraz 96.900 zł w wersji kombi (zobacz cennik).

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

Nowy Opel Astra w reklamie
0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: AstraOpel
Udostepnij88Tweet55Udostepnij15
Poprzedni

40-lecie Opla Corsy: historia sukcesu w sześciu aktach

Następny

Blisko stuletni Citroën na inauguracji działalności Historycznego Auto Klubu Garwolin

Małgorzata Kozikowska

Małgorzata Kozikowska

Dziennikarka motoryzacyjna, autorka artykułów, testów, poszukiwaczka ciekawostek. Po godzinach, w czasie niewielu wolnych chwil, które posiada, zajmuje się muzyką.

Następny

Blisko stuletni Citroën na inauguracji działalności Historycznego Auto Klubu Garwolin

Rosalie – rekordowe Citroëny

Akcje Nissana spadają po informacji o planach wyjścia Renault

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
3 komentarzy
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • grz - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Piotr001 - Nowy Peugeot 408 zaprezentowany! Kiedy konkurent Arkany pojawi się w salonach?
  • Tomek - System start – stop: wyłączać czy nie wyłączać? Oto jest pytanie
  • Piotr001 - Nowy Peugeot 408 zaprezentowany! Kiedy konkurent Arkany pojawi się w salonach?
  • Piotr001 - Nowy Peugeot 408 zaprezentowany! Kiedy konkurent Arkany pojawi się w salonach?
  • Tomasz - Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Anonimowo - Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Jdm - Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd
  • Marcin ( ten co go kasują) - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Jdm - Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Duży awans Peugeota w brytyjskim badaniu satysfakcji kierowców Driver Power 2022
  • Nowy Citroën C4 X – tak wygląda najnowszy model marki: AKTUALIZACJA – zdjęcia, film, opis
  • Citroën AMI, ë-Berlingo i ë-C4 dla wyspy La Maddalena. Policja pojedzie na prąd
  • Dlaczego kierowcy Audi i BMW jeżdżą jak idioci? Nowe wyniki badań zachowań za kółkiem zaskakują
  • Nowy Fiat Uno nadjeżdża? Nowy model będzie crossoverem klasy B
  • Renault chce uzyskać oszczędności rzędu 200 mln euro rocznie ze zbierania danych
  • Akcjonariusze Nissana odrzucają propozycję uznania Renault za podmiot dominujący
  • Jaki samochód najmniej pali? Citroën i ciekawe wyniki przedwojennego konkursu na oszczędność paliwa
  • Peugeot Partner I – oszczędne rozwiązanie dla firmy i dla wymagającej przestrzeni rodziny. Tani diesel
  • Nowa Dacia Duster po tuningu Carpoint mieni się kolorami w słońcu


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
3
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.