poniedziałek, 23 maja, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Peugeot

Nowy Peugeot 308 i 308 SW trafił do Wielkiej Brytanii. Ile tam kosztuje?

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-05-12
w Peugeot, Wiadomości
Czas czytania 4 minut
173 6
1
153
UDOSTĘPNIEŃ
510
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Zobacz również

Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska

Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy

Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy

Wciąż wielu Polaków mieszka i pracuje na Wyspach. Pewnie zainteresuje Was fakt, iż na brytyjski rynek trafił wreszcie Peugeot 308 trzeciej generacji, od razu także w praktyczniejszej wersji kombi określanej akronimem SW. Samochody można już zamawiać. Bazowa odmiana Peugeota 308 została wyceniona na 25.270 funtów, zaś za podstawową wersję kombi trzeba zapłacić 26.470 funtów.

Nowe Peugeot 308 i 308 SW to modele charakteryzujące się typowym językiem stylistyki Peugeot oraz wnętrzem nowej generacji i-Cockpit®. Peugeot 308 i 308 SW są też pierwszymi modelami, na których dumnie widnieje nowe logo marki – głowa ryczącego lwa, w której schludnie umieszczono również czujniki radarowe wykorzystywane przez autonomiczne systemy wspomagające jazdę, nadając im bardziej elegancki wygląd.

Oba modele mają kontynuować niesamowity sukces Peugeot w segmencie C i są po raz pierwszy dostępne od premiery z wydajnymi hybrydowymi układami napędowymi typu plug-in, a w pełni elektryczne wersje pojawią się w 2023 roku.

Wewnątrz wszystkie wersje wyposażone są w nowej generacji Peugeot i-Cockpit® z nową, kompaktową, wielofunkcyjną kierownicą i 10-calowym pojemnościowym kolorowym ekranem dotykowym HD, pod którym kryje się nowy system informacyjno-rozrywkowy Peugeot i-Connect® (dostępny od wersji Allure). Nowością w modelach 308 i 308 SW są również konfigurowalne elementy sterujące i-Toggles® (dostępne od wersji Allure), które pozwalają właścicielom ustawić spersonalizowane klawisze skrótów dla wielu funkcji, co zwiększa łatwość użytkowania. Zarówno nowe 308, jak i 308 SW mogą być wyposażone w podgrzewane przednie fotele z atestem AGR z 10-stopniową elektryczną regulacją i wielopunktowym systemem masażu.

Nowe Peugeoty 308 i 308 SW są standardowo wyposażone w szereg kluczowych technologii bezpieczeństwa i wspomagania kierowcy, w tym:
– aktywny hamulec bezpieczeństwa z wykrywaniem pieszych i rowerzystów;
– programowalny adaptacyjny tempomat;
– inteligentny system adaptacji prędkości;
– asystenta utrzymania pasa ruchu;
– system śledzący koncentrację kierowcy.

Opcjonalnie (lub w wyższych wersjach wyposażenia) dostępne są systemy:
– adaptacyjny tempomat z funkcją zatrzymania;
– reflektory Full Matrix LED;
– ostrzeżenie o ruchu poprzecznym z tyłu;
– kamera parkowania 360° z widokiem przestrzennym.

Przeczytaj nasz test 308-ki w optymalnej wersji

Wspomniany inteligentny system adaptacji prędkości działa w ten sposób, że jeśli jedziecie z ustawionym tempomatem i kamera wykryje ograniczenie prędkości, to zostaniecie zapytani o to, czy zaakceptować tę prędkość.

Od momentu wprowadzenia na brytyjski rynek, zarówno nowy 308, jak i 308 SW będą dostępne z dwoma hybrydowymi układami napędowymi typu plug-in w wariantach HYBRID 180 lub HYBRID 225. Oba wyposażone są w czterocylindrowy silnik benzynowy o pojemności 1.6 litra i zespół akumulatorów o pojemności 12,4 kWh połączony z silnikiem elektrycznym o mocy 81 kW. Taka wersja jest w stanie przejechać na samym prądzie do 60 km (WLTP) na jednym ładowaniu.

Oczywiście dostępne są również zaawansowane silniki benzynowe PureTech o pojemności 1.2 litra i silniki wysokoprężne BlueHDi o pojemności 1.5 litra, oba o mocy 130 KM, dające klientom pełną „Moc wyboru” przy decyzji o układzie napędowym, który najlepiej odpowiada ich potrzebom.

Julie David, dyrektor zarządzająca Peugeot UK, powiedziała: „Klasa kompaktowych samochodów rodzinnych pozostaje jednym z najważniejszych i najbardziej konkurencyjnych segmentów, w którym Peugeot przoduje. Nowe 308 i 308 SW oferują kupującym możliwość wyboru układu napędowego, który najlepiej odpowiada ich potrzebom, i stanowi kolejny krok w naszym zobowiązaniu do zaoferowania wariantu zelektryfikowanego w całej naszej gamie modeli do 2025 roku”.

Zarówno nowe 308, jak i 308 SW są dostępne u dealerów Peugeot oraz do kupienia on-line. Zakup on-line umożliwia klientom konfigurowanie i zamawianie pojazdu całkowicie przez Internet oraz sprawia, że ​​zakup samochodu jest prosty i wygodny. Klienci mogą skonfigurować swój pojazd, spersonalizować swoje finanse i dokonać zakupu, w tym opcję dostawy do domu, jeśli jest dostępna, a wszystko to w zaciszu własnego domu. Kupujący mogą również zaplanować wirtualną wycieczkę po modelach 308 i 308 SW również za pośrednictwem wirtualnego salonu.

Sprawdź ofertę na Peugeota 308 i Peugeota 308 SW w Polsce

 

 

oprac. Krzysztof Gregorczyk; zdjęcia: Peugeot

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: 308Peugeot
Udostepnij61Tweet38Udostepnij11
Poprzedni

Tak się to robi w Portugalii – mieszkanie i Citroën Ami w komplecie

Następny

Szef Renault: zbyt wczesne przejście na napędy elektryczne może zaszkodzić środowisku

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny

Szef Renault: zbyt wczesne przejście na napędy elektryczne może zaszkodzić środowisku

„Wyznaczając nowe Tempo”: FIAT jest na szybkim pasie elektryfikacji

Alfa Romeo Giulia Quadrifoglio z nagrodą „Future Classic”

Subskrybuj
Powiadom o
guest
guest
1 Komentarz
najstarszy
najnowszy oceniany
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Łukasz - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Yaro - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Paweł - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Darek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • wolny człowiek - Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Arek - Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?
  • Krzysztof - Dacia Jogger 1.0 TCe 110 KM Comfort. Dobrze i tanio? Wnioski z podróży – polemika
  • 308 sw 2022 - Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • 43443 - Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Tak - Mazda 3 2.0 Skyactive 165 KM kontra Renault Mégane 1.3 TCe 160 KM. Który lepszy?


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Test: Dacia Jogger z LPG – sposób na wygodne i tanie podróżowanie
  • Norma Euro 7 to głupota. Renault wzywa do przemyślenia strategii ochrony środowiska
  • Brak części w fabryce w Trémery z powodu kradzieży. Pracownicy wynieśli 200 wtryskiwaczy
  • Fabryka Stellantis w Charleville odzyskuje ciepło i ogrzewa nimi pomieszczenia oraz domy
  • Peugeot 308, 3008 i 5008 mają nowe cenniki. 1.2 PureTech 130 w górę
  • Ile kosztuje najtańsza Dacia z klimatyzacją? Sprawdzamy ceny popularnych modeli: Duster, Jogger i Sandero 2022
  • Kolejki w warsztatach zakładających instalacje LPG
  • Czy to nowy Citroën 2CV 2022?
  • Citroën ogłasza plany na swój pierwszy samochód elektryczny dla Indii
  • Silnikovoodoo czyli hejt na małe silniki. Dlaczego Polacy nie lubią litrowych jednostek turbo?


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2020 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
1
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Reply
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.