Stellantis India ogłosiła powołanie Shishira Mishry na stanowisko Dyrektora Marki Citroën w Indiach ze skutkiem natychmiastowym. W swojej nowej roli Mishra będzie odpowiedzialny za kierowanie strategicznymi inicjatywami marki oraz dalsze wzmacnianie obecności i wpływu Citroëna na indyjskim rynku motoryzacyjnym.
Mishra wnosi ze sobą bogate doświadczenie zdobyte przez ponad 24 lata w branży motoryzacyjnej oraz usług bankowych i finansowych. Przed mianowaniem na stanowisko Dyrektora Marki, Shishir pełnił funkcję Szefa Synergii Sprzedaży i Marketingu dla Jeepa i Citroëna w Indiach, gdzie odgrywał istotną rolę w kierowaniu operacjami posprzedażnymi, rozwojem sieci dealerskiej, finansami i ubezpieczeniami, popytem i dystrybucją oraz sprzedażą online.
Zobacz: wiadomości o marce Citroën. Codziennie aktualne, ciekawe, na bieżąco
Mishra, absolwent studiów podyplomowych w zakresie sprzedaży i marketingu, dołączył do Stellantis w 2018 r. jako członek głównego zespołu odpowiedzialnego za wprowadzenie Citroëna na rynek indyjski. Od tego czasu wykazał się przywództwem w różnych funkcjach, ulepszając procesy i standardy w kierunku rozwoju marki w regionie.
„Cieszymy się, że możemy mianować Shishira Mishrę na stanowisko lidera Citroëna w Indiach. Jego doświadczenie, w połączeniu z udokumentowaną historią osiąganych wyników, czyni go idealnym kandydatem do zintensyfikowania działań marki Citroën na tym dynamicznym rynku. Jestem przekonany, że pod jego kierownictwem Citroën będzie nadal wprowadzał innowacje i doskonalił się, umacniając swoją pozycję wiodącej marki motoryzacyjnej w Indiach” – powiedział Aditya Jairaj, Dyrektor Generalny i Zarządzający Stellantis India.
Zobacz: testy samochodów Citroën. Opinie, pomiary, spalanie
„Jestem podekscytowany objęciem tej roli w ważnym momencie dla marki i przemysłu motoryzacyjnego. Z niecierpliwością czekam na wykorzystanie bogatego dziedzictwa Citroëna i ducha innowacji, aby wzmocnić naszą pozycję na rynku indyjskim, ściśle współpracując z naszymi partnerami dealerskimi, aby zapewnić naszym klientom wyjątkowe doświadczenia i rozwijać obecność marki Citroën w Indiach.” – skomentował swoją nominację
Najnowsze komentarze