Peugeot ujawnił nowy film promocyjny odświeżonego modelu 308. Specjaliści od reklamy umieścili w końcówce małą niespodziankę dźwiękową.
Szef Peugeota Jean-Philippe Imparato bardzo chętnie dzieli się na swoim profilu na Twiterze wydarzeniami i nowościami, które dotyczą francuskiej marki. Niedawno zamieścił nową reklamę modelu 308. Pierwszy pokaz filmu w internecie został nawet określony jako „światowa premiera”. Jean-Philippe Imparato do publikacji dołączył również tajemnicze pytanie: „czy jesteście w stanie usłyszeć coś nowego na samym końcu?” Zaciekawiło nas budowanie napięcia odnoszące się do reklamy i postanowiliśmy to sprawdzić.
Zwieńczeniem każdego filmu promocyjnego zazwyczaj jest sygnał z odpowiednim hasłem, który ma określać markę. Okazuje się, że Peugeot postanowił zmienić swój dźwięk identyfikacyjny. W reklamie nie zobaczymy również hasła Motion & Emotion. Pewnie niewiele osób zwraca uwagę na takie niuanse, ale jednak coś się zmieniło ;-). W każdym razie nowe „brzmienie Peugeota” jest całkiem przyjemnie i bardziej wyraziste.
Jeśli chodzi o samą reklamę, należy raczej do tradycyjnych. Z grupy tych, które prezentują elegancki samochód w ruchu. Obserwujemy również co zmieniło się podczas face liftingu 308. Model wygląda nowocześniej, a na pokładzie możemy znaleźć nowe systemy wspomagające pracę kierowcy, 8-biegową przekładnię automatyczną oraz nową generację silników. Producent ma na swoim koncie także kilka bardzo zabawnych reklam.
Happy to present to you, as a world premiere, the brand new advert for our new #Peugeot308! Can you „hear” something different at the end? ? pic.twitter.com/aOBjpbQEVA
— JP Imparato (@JPImparato) 24 sierpnia 2017
Najnowsze komentarze