Ceny używanych samochodów idą mocno w górę. W ciągu kilku ostatnich miesięcy nawet o kilkadziesiąt procent. Niektóre egzemplarze osiągają jednak ceny kosmiczne. Tak tak jak ten Peugeot 407 z silnikiem 2.0 HDi o mocy 136 KM w czerwonym kolorze, o przebiegu ponad 300 tysięcy kilometrów.
Peugeot 407 to następca lubianego i popularnego modelu 406. Było to auto klasy średniej, którego szczyt popularności przypadł na rok 2005. W Europie sprzedano wtedy ponad 207 tysięcy egzemplarzy i był to bardzo duży sukces marki. Po raz pierwszy mogliśmy zobaczyć koncepcje Peugeot 407 na targach we Frankfurcie. Pojawił się tam Peugeot 407 Elixir. Był to koncept bardzo eleganckiego coupé, który zachwycił publiczność i stanowił wstęp do gamy 407, która pojawiła się na rynku rok później.
Peugeot 407 oferowany był z jednostkami benzynowymi i HDi. Najmocniejsze wersje otrzymały trzylitrowe benzynowe silniki V6 (211 KM) oraz HDi bi-turbo, początkowo 2.7 (204 KM) a później 3.0 (236 KM). Te same silniki trafiały też do Citroenów C5 oraz C6. Wśród fanów Peugeot dużym powodzeniem cieszy się Peugeot 407 coupé.
Skąd jednak cena ponad pół miliona złotych za zwykłego Peugeota 407 z 2.0 HDi? Samochód na zdjęciach prezentuje się przyzwoicie, ale to raczej nie jest powód dla takiej kwoty, prawda? Pierwszy rok produkcji i duży przebieg powinny sugerować kwotę 50 razy niższą. Ile kosztują najdroższe egzemplarze z tego rocznika?
Peugeot 407 jest niewątpliwie modelem godnym zainteresowania, za rozsądne pieniądze warto go kupić. W popularnym serwisie ogłoszeniowym Otomoto.pl najdroższy Peugeot 407 z 2004 roku, z deklarowanym przebiegiem 190 tysięcy kilometrów, kosztuje 12.900 zł. Inne egzemplarze są sprzedawane w cenach od 5 do 10 tysięcy złotych.
Wydaje się więc, że pomysł na cenę pół miliona to albo pomyłka przy wpisywaniu albo celowy zabieg, by zwrócić uwagę na ten samochód – co jak widać się udało.
Link do ogłoszenia na OLX znajduje się tutaj.
Najnowsze komentarze