Te nagrody doceniają zarazem nowoczesne wzornictwo marki, jak i nową koncepcję dystrybucji samochodów.
Poza zwięzłą prezentacją gamy, Peugeot City pozwala przywrócić dystrybucję samochodów w sercu centrum miasta oferując maksimum usług: zamówienie i dostarczenie samochodów, finansowanie, usługi mobilności, dotykowy showroom dla konfiguracji aut, dostosowane godziny otwarcia itp.
To nowe podejście w centrum miasta pozwala Peugeotowi dotrzeć do klienteli miejskiej, mobilnej i spieszącej się – wszystko, co składa się na znak wielkiej dystrybucji. Są więc cztery wyspecjalizowane pomieszczenia, w których klienci mogą odkrywać markę. Pomieszczenie "LAB", gdzie można skonfigurować swój pojazd według życzenia dzięki dotykowemu showroomowi; pomieszczenie "URBANITE", gdzie można odkryć usługi mobilności Mu by Peugeot; "ACTUALITE", gdzie prezentowany jest najnowszy model marki, i w końcu pomieszczenie "CONSEIL", w którym można zapoznać się ze wszystkimi produktami i usługami marki.
Peugeot City rozwija się międzynarodowo. W efekcie Peugeot City otworzył swoje podwoje w Rijadzie w Arabii Saudyjskiej we wrześniu 2010 roku. Co więcej, trzeci punkt zostanie otwarty w Warszawie w pierwszej połowie 2011.
Salon Peugeot City na rue de Châteaudun jest również pierwszym salonem z nowym wizerunkiem Marki. Cała sieć Peugeot przyjmie nową tożsamość do 2012 roku.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
A może chcesz oszczędzać paliwo w swojej ciężarówce?
Znakomite rozwiązania oferuje Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze