Podczas salonu samochodowego w Paryżu, Linda Jackson zapowiedziała nowy model koncepcyjny, który zostanie oficjalnie zaprezentowany w ciągu najbliższych tygodni. Peugeot Inception Concept jest przedsmakiem nowej generacji samochodów elektrycznych spod znaku lwa, które określono terminem „e-Native”.
Na razie nie mamy pewności, jaki segment reprezentuje koncept, ale marka wiele razy pokazała już, że ma duży talent do pojazdów studyjnych. Wystarczy wspomnieć model Instinct z 2017 roku, czy e-Legend, który zadebiutował rok później. Linda Jackson ogłosiła, że rok 2023 będzie dla Peugeota rokiem „elektrycznym”, co będzie objawiało się tym, że każdy pojazd będzie miał zelektryfikowaną wersję. Obecnie brakuje jej tylko modelowi 5008.
„Patrzymy też znacznie dalej. Będziemy kontynuować szybką elektryfikację naszej gamy i w ciągu najbliższych 2 lat wprowadzimy na rynek nie mniej niż 5 w pełni elektrycznych modeli” – powiedziała szefowa marki podczas targów motoryzacyjnych w Paryżu. „Oznacza to, że już w 2025 roku Peugeot będzie miał w 100% elektryczną ofertę wszystkich modeli”.
Zobacz także: Nowy Peugeot 408, Renault 5 i Dacia Manifesto. Pierwsze wrażenia z targów w Paryżu
Peugeot Inception Concept: przedsmak aut nowej generacji
Peugeot przygotowuje nową platformę, która posłuży jako podstawa technologiczna dla elektrycznych samochodów „e-Native”. Pierwszym modelem, który powstanie na tej płycie podłogowej będzie właśnie zapowiadany Inception Concept. Jego debiut odbędzie się w ciągu kilku najbliższych tygodni.
„Jego nazwa mówi wszystko: Peugeot Inception Concept otworzy nową, w 100% elektryczną erę dla Peugeota z obietnicą, że już w 2030 roku 100% modeli marki sprzedawanych w Europie będzie w 100% elektrycznych.” – powiedziała Jackson.
Producent obiecuje, że przeprojektuje wnętrze pojazdu w oparciu o nową generację i-Cockpitu i zapewni nowe fizyczne i cyfrowe doświadczenia swoim klientom. Jako przedsmak nadchodzących pojazdów, Peugeot Inception Concept ma uwydatnić tożsamość marki – kocią postawę i sygnaturę świetlną z trzema pazurami a funkcje i technologie z prototypu mają przenieść się do samochodów seryjnych od połowy dekady.
Najnowsze komentarze