Peugeot rozpoczął nową świąteczną akcję w kilku krajach europejskich m.in. w Niemczech. Kampania pod hasłem „Girls Like Cars Too” ma pokazać, że sposób, w jaki bawią się dzieci, wpływa na wyobrażenie o przyszłym życiu. Jeśli stereotyp stwarza wrażenie, że motoryzacyjne prezenty pod choinką są tylko dla chłopców, Peugeot uznał, że najwyższy czas to zmienić.
Marka Peugeot chce przekonać, że jazda samochodem jest niezależna od płci. Badanie przeprowadzone przez HAL Open-Science (https://hal.archives-ouvertes.fr/hal-00851153/document) pokazuje, że kobiety często uważają się za złych kierowców nawet jeśli statystycznie powodują mniej wypadków. Analiza wykazała, że kobietom brakuje wiary we własne zdolności prowadzenia samochodu a jedną z przyczyn takiego stanu jest brak odpowiednich wzorców z dzieciństwa. Dziewczynki nie są zachęcane do zabawy samochodzikami (w przeciwieństwie do chłopców), ale do zabaw ostrożnych i delikatnych. W ten sposób kobiety od najmłodszych lat warunkowane są do tego, aby czuć się mniej pewnie za kierownicą.
Zobacz także: Czy nowy Peugeot 3008 (2024) dostanie potrójne kły?
Wymiana prezentu na pakiet od Peugeota
Marina (7 lat): „Chciałam, żeby Mikołaj dał mi zdalnie sterowany samochód, ale dziadek powiedział, że to tylko dla chłopców”.
Z pomocą Peugeot Lifestyle, OPEn agencja kreatywna marki spod znaku lwa przygotowała limitowany pakiet samochodów zabawek dla dzieci w kilku krajach europejskich i uruchomiła kampanię „Girls Like Cars Too”. Akcja polega wymianie prezentów na zabawki, które naprawdę sprawią dzieciom radość.
Od 26 grudnia OPEn oferuje dzieciom możliwość wymiany prezentów na limitowany pakiet samochodów zabawek Peugeota. Kampania potrwa do końca stycznia 2023 roku i jest otwarta dla wszystkich dzieci, zarówno chłopców, jak i dziewczynek.
Proces jest prosty: wystarczy, że rodzice odwiedzą stronę internetową Peugeot, wpiszą kod rabatowy udostępniony przez markę i zamówią darmowy pakiet. W zamian, zostaną poproszeni do przekazania zabawki do lokalnej organizacji charytatywnej.
Najnowsze komentarze