Peugeot wpadł na ciekawy pomysł promowania swoich samochodów. W najmodniejszych lokalach Argentyny serwowane będą drinki sygnowane logo marki. Wystarczy przyjechać swoim lwem.
Klienci Peugeot, którzy okażą kluczyk do pojazdu lub kartę identyfikacyjną pojazdu, otrzymają bezpłatny mocktail (bezalkoholowy sygnowany drink). Będą mogli wybierać spośród następujących napojów „ALLURE” dostępnych wyłącznie dla klientów Peugeot:
- APPLE ALLURE (klarowane czerwone jabłko, syrop, woda sodowa, pianka z tamaryndowca i jabłko w proszku).
- MANDARIN ALLURE (sok mandarynkowy, kordiał z ogórka i różowego pieprzu, liście bazylii i przybranie z liści bazylii)
- BERRIES ALLURE (sok żurawinowy, sok truskawkowy, cytryna i miód)
- CITRIC ALLURE (sok z mandarynki, limonki i lawendy oraz syrop rumiankowy)
Ponadto, w przypadku Trade Sky Bar, wszyscy obecni będą mogli cieszyć się wirtualną rzeczywistością opracowaną przez Peugeot.
Zobacz: testy nowych i używanych aut Peugeot, plusy, minusy, wady i zalety.
„Dziś życie marek i więź z ich klientami to nie tylko produkty i obsługa posprzedażna. Wiele ma wspólnego z doświadczeniami, które przeżywają razem i/lub dzięki swojemu samochodowi. Z tej okazji wybraliśmy dwa najbardziej wyróżniające się bary w Buenos Aires, które naszym zdaniem mają ALLURE marki, ze stylem i urokiem, który zamierzamy wyrazić w ten sposób. Ponadto oferujemy naszym klientom możliwość spróbowania doskonałych bezalkoholowych drinków, przygotowanych wyłącznie dla nich, z odpowiednim odcieniem ALLURE, aby urozmaicić ich wieczór i bawić się wirtualną rzeczywistością marki”, powiedział Franklin Bendahan, Brand Peugeot Argentina.
Zobacz: Nowe samochody Peugeot, promocje, finansowanie, kredyty.
źródło: Peugeot Argentyna
Najnowsze komentarze