Z tej okazji, Marcel de Rycker przypomniał o atutach Peugeota dla powodzenia swojej ofensywy B2B:
* nowa organizacja z europejskimi zespołami odpowiedzialnych głównych księgowych, których efektywność podwoi się do stycznia
* opracowanie europejskiej gamy Peugeotów dedykowanych firmom:
– w kategorii samochodów osobowych modele od 206+ do 407, gdzie poziom emisji, zmniejszenie zużycia paliwa oraz poziom wyposażenia są dostosowane do oczekiwań klientów firmowych
– w kategorii samochodów użytkowych modele Bipper i Boxer
* elektryczna ofensywa Marki, w której i0n jest już rezerwowany dla nowych europejskich przedsiębiorstw, szczególnie dla rozwiązań najmu krótkoterminowego
* przyspieszenie rozwoju Centres Peugeot Professionel w Europie z ambicjami przyłączenia do 2010 roku do co najmniej 450 koncesjonerów w dziesięciu głównych krajach europejskich
* rozwój oferty pakietów usług i finansowania dedykowanych przedsiębiorstwom
Automobiles Peugeot ogłasza udział w rynku B2B na poziomie 7,5% w 2009 roku. Celem jest wzrost tego udziału do 8,5% w roku 2011.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze