Peugeot zajął trzecie miejsce w czołówce klasyfikacji przedsiębiorstw ulubionych przez Francuzów.
Te wyniki tłumaczą ofensywę Marki. W 2010 roku, roku swojego dwóchsetlecia, Peugeot potwierdził swoje miejsce pierwszej motoryzacyjnej marki francuskiej na świecie, zajął wysokie miejsca w światowej (dziewiąte) i europejskiej (czwarte) klasyfikacji marek i sprzedał 2.142.000 samochodów.
Jest to efektem ofensywy na całym świecie, gdzie sprzedaż poza Europą zwiększyła się o sześć punktów procentowych w ciągu roku. Aktualność produktów zaznaczyła się poprzez wprowadzenie do sprzedaży modeli RCZ, i0n, 408 w Chinach i Ameryce Łacińskiej, Hoggar w Brazylii oraz poprzez rozwój oferty Mu by Peugeot.
W 2011 roku Peugeot dążył do przyspieszenia wprowadzając model 508, odświeżony 308 i nowe technologie ekologiczne:
– mikrohybryda e-HDi dla 508 i 308
– pierwsza na świecie hybryda z dieslem w 3008 HYbrid4
– w 100% elektryczny i0n.
Badanie to zostało przeprowadzone w dniach 25-26 lutego 2011 na krajowej reprezentatywnej próbce populacji francuskiej, złożonej z 980 osób w wieku powyżej 18 roku życia.
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? Chcesz skutecznie wyłączyć FAP/DPF?
A może chcesz oszczędzać paliwo w swojej ciężarówce?
Znakomite rozwiązania oferuje Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze