Spoticar to nowa marka na rynku używanych samochodów, którą właśnie uruchamia grupa PSA. Właściciel Citroena, DS, Opla i Peugeot uruchami sieć sprzedaży w 11 europejskich krajach już w tym roku. Nowością będzie zaawansowana strona internetowa i sieć salonów wspierających sprzedaż. Proces zakupu używanego auta ma być łatwy i przyjemny a celem jest osiągnięcie miliona transakcji używanych samochodów w całej grupie do 2021 roku.
Proces zakupu będzie możliwy za pośrednictwem strony internetowej lub w salonie. Co ciekawe, firma zaproponuje dostawę auta pod drzwi. Salony zostaną otwarte najpierw we Francji a krótko później w większości europejskich krajów. Grupa PSA uruchamia projekt z myślą o ułatwieniu życia klientom – w sieci oferowane będą sprawdzone auta w określonym stanie. Przedstawiciele koncernu przekonują, że dzisiaj zakup używanego samochodu związany jest z dużym stresem.
W ramach zakupu klienci otrzymają między innymi gwarancję satysfakcji lub zwrot pieniędzy oraz rok darmowego serwisu (z limitem do 15.000 kilometrów przebiegu).
Spoticar połączy wszystkie dotychczasowe aktywności grupy, za wyjątkiem DS Certified, które pozostanie wydzieloną jednostką.
źródło: PSA
Najnowsze komentarze