Ważniejsze dane:
Europa (UE + kraje EFTA + Chorwacja):
– pewna stabilizacja części rynku samochodów osobowych i lekkich samochodów użytkowych z udziałem 7,1%
– duży wzrost rejestracji oraz penetracji rynku w Niemczech (+0,5 pkt. proc. do 3,7%) oraz znacząca poprawa
penetracji rynku we Włoszech (+0,3 pkt. proc. do 4,9%)
– silny wzrost rynku lekkich samochodów użytkowych w europejskiej „osiemnastce” (+1,3 pkt. proc. do 10,5%)
– także silny wzrost wielkości i udziału rynku w Turcji (+1,8 pkt. proc. do 5,8%)
Poza Europą:
– dążenie do umiędzynarodowienia Peugeota z 43% sprzedaży poza Europą
– poprawa udziału w rynku rosyjskim (o 0,8 pkt. proc. do 2,2%)
– wzrost sprzedaży w Chinach do 5,2%
– wzrost sprzedaży części zamiennych (+24%)
Produkty:
– model 3008 przekroczył założone cele z wielkością 17 tys. zamówień w ciągu dwóch miesięcy sprzedaży w dziewięciu krajach
– udane wprowadzenie na rynek modeli 206+ (49 tys. zamówień) oraz 308 CC (9 tys. zamówień)
Źródło: Peugeot Presse
Tłumaczenie z francuskiego: Krzysztof Robert Mijal
Zabrakło Ci mocy? -> Vitesse.auto.pl
Najnowsze komentarze