Nowy Peugeot 208 po faceliftingu pojawił się już w ofercie marki w Polsce. Jedną z najważniejszych nowości jest obecność dwóch nowych jednostek napędowych: 100-konnej i 136-konnej hybrydy. Oba silniki są predysponowane do jazdy miejskiej, zapewniając dynamiczne osiągi i bardzo niskie zużycie paliwa.
Peugeot wprowadził do oferty nowego Peugeot 208 dwie ciekawe jednostki napędowe. To hybrydy o mocy odpowiednio 100 i 136 KM. Łączą one napęd spalinowy z silnikiem elektrycznym a konstrukcja oparta jest na łańcuchu rozrządu. Współpracuje z nimi nowy, 6-biegowy automat. Za część elektryczną odpowiada instalacja o napięciu 48V, natomiast akumulator ma 0,89 kWh. Mimo to samochód może jeździć większość czasu w trybie czysto elektrycznym, wykorzystując do ładowania zarówno sam silnik jak i energię odzyskiwaną w czasie hamowania.
Zobacz: Testy nowych i używanych samochodów Peugeot
Hybrydy we wszystkich modelach Peugeot
Co ważne, silniki te będą trafiać do wszystkich mniejszych samochodów Stellantis i zastąpią 1.2 PureTech 100 i 130 KM oraz automatyczną skrzynię EAT8. Warto też podkreślić, że w Polsce, w gamie Peugeot, nowy hybrydowy silnik 136 KM jest już dostępny w modelu 3008.
Ile kosztuje hybrydowy Peugeot 208?
W Peugeot 208 nowy napęd hybrydowy o mocy 100 KM dostępny jest już od podstawowej wersji Active. Jego cena zaczyna się od 100.000 zł. Jak wyglądają ceny odmian hybrydowych we wszystkich wersjach?
- Peugeot 208 mHEV 100 KM Active – 100.000 zł
- Peugeot 208 mHEV 100 KM Allure – 108.600 zł
- Peugeot 208 mHEV 100 KM GT – 118.750 zł
- Peugeot 208 mHEV 136 KM GT – 124.759 zł
źródło: Peugeot
Najnowsze komentarze