C4 jest jednym z najchętniej kupowanych Citroënów. Teraz dostępny będzie w Rosji również z macierzystego zakładu położonego niedaleko Moskwy, który zainaugurował produkcję samochodów wiosną. Aktualnie bramy fabryki opuszczają Peugeoty 308 i Citroëny C4.
Pomimo faktu, iż w efekcie kryzysu sprzedaż samochodów importowanych w Rosji spadła o 27%, Citroën poniósł niewielkie straty – spadek wyniósł 6,7%, ale w drugim kwartale br. sprzedaż wzrosła o 15%, zaś maj przyniósł rekordowy miesięczny wzrost licząc od grudnia 2008 roku.
Sam Citroën C4 jest najchętniej wybieranym modelem Citroëna w Rosji – jego sprzedaż, to 1/3 całego wolumenu. Udział ten zapewne jeszcze wzrośnie wraz z wprowadzeniem na rynek aut produkowanych w Kałudze.
Od początku br. sprzedano w Rosji 26.500 Citroënów C4. Auto idealnie spełnia oczekiwania rosyjskich klientów, a jego konstrukcja została dostosowana do warunków użytkowania w tym kraju. Produkowany w Kałudze model można zamówić w jednym z dwóch wariantów wyposażenia: Confort lub Exclusive, a cena wyjściowa wynosi 558.000 rubli (ok. 57.700 zł wg kursu średniego rubla w NBP z dnia 26.07.2010). Przy skorzystaniu z premii przysługującej za złomowanie starego auta, cena Citroëna C4 spada do poziomu 508.000 rubli (ok. 52.500 zł).
Z okazji wprowadzenia na rynek rosyjski aut produkowanych w Kałudze, klientom zaproponowano wersję specjalną C4 Optima. Wyposażenie tego samochodu obejmuje m.in. dwustrefową klimatyzację, radioodtwarzacz CD/mp3, poduszki powietrzne czołowe, boczne oraz kurtyny powietrzne z przodu i z tyłu, podgrzewane przednie fotele, skórzaną kierownicę oraz elektrycznie regulowane szyby drzwi przednich i tylnych. Auto kosztuje od 590.000 rubli (przy złomowaniu starego samochodu spada do 540.000 rubli). Wraz z tą wersją proponowana jest 3-letnia gwarancja ograniczona do 100.000 km przebiegu.
KG
Zdjęcia: „Za ruliem”
Najnowsze komentarze