Peugeot Design Lab to bardzo kreatywne miejsce. Tym razem firma zaprojektowała fantastycznego lwa, który powinien trafić do każdego dziecka w rodzinie miłośników Peugeot. Gadżet nazywa się „Leo” i jest pluszową zabawka, lwem, który pod każdym względem jest symbolem Peugeot od 1858 roku. Niedawno Peugeot Design Lab zaprojektował ogromną rzeźbę lwa, którą pokazano w Genewie. Teraz miniaturowa wersja rzeźby, przygotowana specjalnie dzieci, trafia do sprzedaży.
Leo dostępny jest w dwóch rozmiarach, S i M, w dwóch kolorach, jasnoniebieskim i beżowym, ale przede wszystkim ceniony jest za słodki i dowcipny wygląd oraz miękkość w dotyku. Wykonany jest z bardzo miękkiego, jedwabistego i elastycznego materiału, idealnego do przytulania i odpowiedniego do wszystkich przygód. Co ważne, łatwo można go prać. Dzięki zdecydowanemu wyglądowi, uśmiechniętej twarzy i inteligentnemu wyglądowi, ma cechy, aby stać się ulubionym towarzyszem zabaw dla najmłodszych.
Oprócz pluszaka dostępna jest cała gama produktów z Leo, w tym plecaki, piórniki czy nawet żelki.
Leo został zaprojektowany przez Christopha Pialata, projektanta specjalizującego się we wnętrzu. Ma on za sobą długą karierę w marce Peugeot, gdzie kierował między innymi przygotowanie, projektu koncepcyjnego samochodu Peugeot EX1 Concept i uczestniczył w rozwoju Peugeot Onyx Concept.
Plusz jest dostępny w butiku Peugeot. Niestety sklep nie ma na razie polskiej wersji. A szkoda!
Najnowsze komentarze