Początkowa oferta obejmuje trzy silniki, wszystkie o pojemności 1.6 litra zasilane benzyną bezołowiową. Do wyboru klienci mają 120-konną jednostkę VTi, bądź jeden z wariantów silnika THP o mocy 140 lub 150 KM. Do tego dochodzi możliwość wyboru skrzyni biegów – 5-biegowa manualna, bądź czterobiegowy automat.
W szczytowej wersji 308-ka na rynku rosyjskim może być wyposażona w dziewięć poduszek powietrznych wliczając w to boczne tylne oraz airbag kolanowy.
Premiera Peugeota 308 na rynku rosyjskim jest kluczowym wydarzeniem francuskiej marki w tym kraju planowanym na rok 2008. Samochód powinien godnie zastąpić świetnie się sprzedającego poprzednika, Peugeota 307. Plany rosyjskiego importera zakładają sprzedaż ok. 1.500 sztuk Peugeota 308 miesięcznie. To ambitne zamierzenia, niemniej jednak firma zamierza przekonać niezdecydowanych znakomitą jakością produktu, szlachetnymi materiałami wykończeniowymi, a pomóc w promowaniu modelu ma także dostęp do informacji o znakomitej sprzedaży tego auta w Europie.
Ceny Peugeota 308 w Rosji zaczynają się od 498 tys. rubli. Przy obecnym średnim kursie rubla w NBP jest to równowartość 49.053 zł.
KG
Najnowsze komentarze