W ramach przywrócenia marki Alpine oraz powstania w listopadzie ubiegłego roku Société des Automobiles Alpine Caterham, powołano organ doradczy (pod nazwą Alpine Advisory Board), który będzie służyć wszelką pomocą zarówno Renault, jak i Société des Automobiles Alpine Caterham w sprawach dotyczących pozycjonowania marki Alpine oraz rozwoju modeli, od pierwszego projektu, do momentu jego uruchomienia.
Członkowie rady zostali wybrani zgodnie z ich doświadczeniem, posiadaną wiedzą oraz zaangażowaniem w historię marki oraz jej produktów. W skład rady weszli:
– Jean-Charles Rédelé – dealer Renault i syn twórcy marki Alpine, Jeana Rédelé;
– Jacques Cheinisse – były dyrektor sprzedaży i dyrektor sportowy Alpine;
– Jean-Pierre Limondin – były inżynier Apline ze specjalnymi uprawnieniami do produkcji aut Alpine;
– Alain Serpaggi – były kierowca rajdowy oraz były kierowca testowy Apline;
– Bernard Darniche – jeden ze słynnych „muszkieterów” Alpine, którzy pomogli wygrać inauguracyjne dla Alpine Mistrzostwa Świata producentów w roku 1973;
– Michèle Mouton – kierowca rajdowy (rajdowa?) Alpine w latach 1974-1977;
– Hervé Charbonneaux – kolekcjoner samochodów Alpine i kierowca tych aut w wyścigach historycznych;
– Olivier Lamirault – dealer Renault w Chartres we Francji, mocno zaangażowany w marketing Alpine, również kierowca samochodów tej marki w wyścigach historycznych;
– Chris Vissher – dealer Renault i jednocześnie znany specjalista w sprawach Renault i Alpine w Amsterdamie;
– Tom Mautner – były dealer Renault i Alpine, aktualny kolekcjoner z Wielkiej Brytanii.
Radę wspierają także osoby ze strony Renault:
– Carlos Tavares – jeden z prezesów (COO) Renault;
– Philippe Klein – wiceprezes ds. planowania, produktów i programów;
– Christian Pouillaude – dyrektor marki;
– Bernard Olivier – prezes Société des Automobiles Alpine Caterham;
– Jean-Jacques Delaruwière – reprezentant Renault Communications.
Rada spotykać się ma z założenia dwa razy w roku, a pierwsze spotkanie planowane jest za kilka tygodni.
KG
Najnowsze komentarze