W czasie targów Renault Trucks, wychodzi naprzeciw klientom specjalizującym się w branży budowlanej i proponuje im pojazdy dostosowane do ich potrzeb, kładąc nacisk na tą cechę, która jest dla nich najważniejsza w zależności od tego, czy to będzie solidność, ładowność, czy siła uciągu.
Chcąc zwiększyć możliwości klientów, powstała nowa konfiguracja 8×2*6 Renault Premium Lander, która została oficjalnie zaprezentowana na targach Intermat. Pozwoli to na wzrost ładowności o 500 kg, lepszą zwrotność dzięki lepszemu o 12,5% promieniowi skrętu i oszczędność paliwa nawet do 10% w porównaniu z wersją 8×4.

Na Intermacie został zaprezentowany również po raz pierwszy Premium Lander 8×4 Malakser Extra-Light z zabudową Liebherr. Dzięki zastosowaniu opon Goodyear Omnitrack MSD, zyskuje on na ładowności przy transporcie betonu (250 kg). Podobnie jak w przypadku Premium Lander 8×2*6 pojazd ten oferuje zwiększoną rentowność.
W obu pojazdach, mechaniczne skrzynie biegów ZF i automatyczna skrzynia Optidriver+ zostały wzmocnione aby lepiej odpowiedzieć na wymagania klientów pod kątem solidności.
Na stoisku francuskiego producenta jest obecna również wywrotka Renault Kerax 6×6. Pojazd jest przystosowany do ekstremalnej eksploatacji na trudno dostępnych terenach, gdzie warunki pogodowe nieustannie się zmieniają. Kerax 6×6 jest dostępny w 2 wersjach: z napędem stałym na wszystkie osie albo z odłączanym napędem przedniej osi.
Na stoisku Renault Trucks na targach Intermat w Villepinte nie zabrakło również Renault Mascott przystosowanego pod wywrotkę (CIF) i Renault Kerax 500.45 8×4 –wywrotki do ciężkich robót (Marrel). Można zobaczyć również Renault Kerax w wersji Cape to Cape 450 6×6 – pojazd rajdowy assistance, w kolorach właśnie odbywającej się ekspedycji, której celem jest zaprezentowanie solidności i wytrzymałości Keraxa.

Chcąc ułatwić klientom wybór, Renault Trucks proponuje całą gamę „pojazdów gotowych do pracy”, już zabudowanych i gotowych do natychmiastowego użycia. W tym samym duchu producent oferuje szeroką gamę usług jak Optifuel, szkolenie Optifuel (z jazdy ekonomicznej) i oprogramowanie Optifuel Infomax (umożliwiające analizę zużycia). Ten program przystosowany do branży budowlanej, udowadnia, że nawet przy trudnych robotach budowlanych, można zaoszczędzić na paliwie!
Źródło: Renault Trucks Polska
Od redakcji:
O szkoleniach Optifuel pisaliśmy już kilkakrotnie:
Ruszają pierwsze szkolenia Optifuel
Optifuel – podejmij wyzwanie
Optifuel po pierwszej rundzie
Relacje z wyprawy Cape to Cape zajdziecie w publikacjach:
Cape to Cape – etap I
Ekspedycja Cape to Cape na trudnej drodze carów
Ekspedycja Cape to Cape: Pozdrowienia z Rosji
Ekspedycja Cape to Cape: powrót do Unii Europejskiej
Ekspedycja Cape to Cape zmienia kontynent i rusza na Środkowy Wschód
Najnowsze komentarze