FIAT odbiera pierwszą nagrodę w kategorii „Social Media Strategy Non-Food” podczas Interactive Key Award 2023. Przyznano ją projektowi społecznemu „Wrapping ads”, uruchomionemu przez FIATa podczas obchodów końca roku.
W każde święta Bożego Narodzenia, tylko we Włoszech, marnuje się ponad 75 tys. ton papieru do pakowania prezentów. Dlatego FIAT postanowił wykorzystać swoje miejsca reklamowe w gazetach, aby zaprojektować pierwszą kampanię „recyklingową”, która mogła być wykorzystana do pakowania świątecznych prezentów. Dzięki temu ponad dwa miliony osób poddało recyklingowi papier gazetowy, który w przeciwnym razie zostałby wyrzucony.
Ponadto marka opracowała kilka filmików, które uczą, jak ponownie wykorzystać papier prezentowy w inteligentny sposób. Zabawne klipy trafiły do sieci w siedmiu krajach europejskich i odnotowały ponad 4 miliony wyświetleń.
Projekt „Wrapping ads” podkreślił zatem chęć Marki do wniesienia konkretnego wkładu w ochronę planety. A przed tym epokowym wyzwaniem, jako producent samochodów, FIAT odgrywa kluczową rolę ze swoim najcenniejszym klejnotem: ikonicznym nowym Fiatem 500.
Ceremonia wręczenia nagród Interactive Key odbyła się wczoraj wieczorem w „La Santeria” w Mediolanie. Organizowany przez grupę redakcyjną Media Key, konkurs poświęcony całkowicie cyfrowej komunikacji reklamowej potwierdza swoją pozycję jako punkt odniesienia dla profesjonalistów i jedna z najdłużej funkcjonujących włoskich nagród w branży. W 24. edycji konkursu, podzielonego na cztery sekcje – Projekty internetowe, Kampania społeczna, Kampania ADV, Kampania specjalna – wzięły udział firmy, instytucje, agencje, domy produkcyjne i profesjonaliści, którzy w 2022 roku zrealizowali projekty internetowe.
źródło: Stellantis
Najnowsze komentarze