Firma PepsiCo zdecydowała się na wymianę ponad dwustu aut w swojej flocie. 28. listopada Przedstawiciele Handlowi PepsiCo przesiedli się do samochodów Renault Clio Grandtour, a już wkrótce zasiądą również za kierownicami Renault Kangoo.
W czasie spotkania, które towarzyszyło oficjalnemu przekazaniu aut Przedstawiciele Handlowi mogli szczegółowo zapoznać się z nowymi samochodami.
Obsługą kontraktu na model Clio zajmuje się firma Arval Polska, a na pojazdy dostawcze Kangoo – LeasePlan Fleet Management.
Firma PepsiCo odebrała 211 samochodów Renault Clio Grandtour. W najbliższym czasie Przedstawiciele Handlowi PepsiCo otrzymają również 39 samochodów Renault Kangoo. Przekazane Renault Clio Grandtour posiadają silniki diesla 1.5 dCi o mocy 75 KM, natomiast Renault Kangoo wyposażone są w jednostki 1.5 dCi 90 KM.
W wyposażeniu Renault Clio (wersja Alize) jest m.in. klimatyzacja, multimedialny ekran dotykowy z zestawem głośnomówiącym, tempomat, czujniki cofania, elektrycznie regulowane szyby przednie oraz elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne. Renault Kangoo (wersja ZEN), podobnie jak samochody Clio, wyposażone zostały m.in. w klimatyzację, radio z zestawem głośnomówiącym, czujniki cofania, elektrycznie regulowane szyby przednie oraz elektrycznie regulowane i podgrzewane lusterka boczne.
W czasie uroczystości przekazania aut przedstawiciele handlowi mogli m.in. poznać zasady prawidłowego rozłożenia i zabezpieczenia ładunków w pojeździe oraz przypomnieć sobie inne ważne kwestie związane z bezpieczeństwem ruchu drogowego.
Zmiana marki we flocie PepsiCo była podyktowana m.in. względami praktycznymi. Firma wybrała samochody o pojemniejszym przedziale bagażowym, które dają możliwość wygodnego i bezpiecznego przewożenia większej ilości towaru. Ogromną rolę odegrały również względy bezpieczeństwa. Oprócz standardowych systemów bezpieczeństwa takich jak poduszki powietrzne przednie i boczne dla kierowcy i pasażera oraz systemów kontroli trakcji, każdy z samochodów został wyposażony w specjalną siatkę oddzielającą przewożony towar od kierowcy i pasażerów. Siatki są łatwo demontowalne i można je zamontować zarówno bezpośrednio za kierowcą po złożeniu tylnej kanapy, jak również za drugim rzędem siedzeń.
Ponadto ważnym elementem okazały się niskie koszty TCO, na które wpływ miała wysoka wartość rezydualna oraz bardzo niskie spalanie silników dCi.
Cieszymy się, że klienci doceniają samochody Renault i ich przewagi konkurencyjne. Do tego nasze samochody wyposażone są w najnowsze technologie, które zarówno ułatwiają jak i uprzyjemniają ich prowadzenie – podkreśla Tomasz Mróz, dyrektor sprzedaży specjalnej i zbiorowej Renault Polska.
Operacja logistyczna miała miejsce w sobotę w miejscowości Ossa k/Rawy Mazowieckiej. Firma PepsiCo dokonała tam jednorazowej wymiany ponad dwustu samochodów w swojej flocie.
źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze