Renault Scenic/Grand Scenic zostało wybrane najlepszym minivanem, a Koleos zajął pierwsze miejsce jako najlepszy kompaktowy SUV. Auta francuskiego konceru wyprzedziły w swoich kategoriach m.in. takie modele jak: Mazda 5, Mercedes klasy C Estate, Nissan Livina, Toyota Verso oraz Honda CRV i Volkswagen Tiguan.
W lutym 2010 roku rynkowy udział Renault (samochody osobowe i dostawcze) w RPA wzrósł o 1% do poziomu 2,1%. Istotny wpływ na taki wynik ma popularność modelu Sandero, który jest produkowany w lokalnej fabryce w Rosslyn należącej do Nissana. Renault RPA odświeżyło także swoją gamę, prezentując 11 nowych modeli w 2009 roku. Umożliwiło to marce zapewnienie obecności w każdym obszarze rynku samochodów osobowych. W tym czasie Renault w RPA przedstawiło strategię o nazwie 110% skierowaną do klientów. Celem kampanii jest przewyższenie oczekiwań klientów w kwestii oferowanego serwisu. Ponadto Renault RPA planuje rozwinąć swoją sieć w pierwszej połowie tego roku, otwierając 9 nowych przedstawicielstw.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze