Francuzi pokazali dziś dwa pierwsze zdjęcia kolejnej odsłony swojego najbardziej luksusowego minivana. Zmiany nie są wielkie, ale wyraźnie widać, że idą w kierunku najnowszej stylizacji marki sygnowanej rombem. Właśnie logo marki powiększono, by stało się bardziej wyraźne, a przy okazji lepiej zintegrowane z przednim pasem. Przemodelowano także przedni zderzak i reflektory.
Bez zmian pozostała natomiast znakomita przestronność i wysoka funkcjonalność samochodu, wynikająca m. in. Z modułowej budowy. Wciąż na rewelacyjnym poziomie jest zarówno bezpieczeństwo podróżnych, jak i komfort ich wojaży. Należy się spodziewać, że auto wciąż będzie się dobrze sprzedawać. W ciągu 28 lat obecności na rynku nabywców znalazło przeszło 1,2 miliona egzemplarzy wszystkich wersji, co – biorąc pod uwagę klasę i cenę – jest wynikiem bardzo dobrym.
Na większą ilość szczegółów Renault każe nam jednak czekać do początków lipca.
KG
zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze