Cena tej odmiany, którą wcześniej można było kupić, z nieco innym designem, jako serię limitowaną, wynosi 38.470 reali. Auto otrzymało nowy przedni zderzak, logo GT Line, ciemne wykończenie reflektorów i parę naklejek, co nadaje mu agresywno-sportowego wyglądu. Z tyłu auta również zamontowano nowy zderzak, spojler i lampy zespolone z – podobnie jak z przodu – ciemnymi elementami. Boczne lusterka pomalowano na czarno, a cały samochód posadowiono na ciemnych felgach ze stopów lekkich.
Wewnątrz pojawiły się nowe fotele ze specjalną tapicerką, w której przeszycia mają czerwony kolor. W podobnym odcieniu wykończono dysze nawiewów, pasy bezpieczeństwa, a deska rozdzielcza uzyskała nowy wygląd, żywszy, niż w modelach standardowych. Mi osobiście nowe zegary podobają się bardzo.
W wyposażeniu nie zabrakło klimatyzacji, dwóch czołowych poduszek powietrznych, ABS-u, wspomagania kierownicy, komputera pokładowego, elektrycznie sterowanych szyb przednich, centralnego zamka, czy radioodtwarzacza CD/mp3 ze sterowaniem przy kierownicy.
Pod maską pracuje silnik 1.6 8v osiągający moc 98 KM przy zasilaniu benzyną, bądź 106 KM, jeśli do baku naleje się popularnego w Ameryce Południowej w roli paliwa etanolu. Manualna skrzynia biegów oferuje pięć przełożeń.
Samochód objęty jest trzyletnią gwarancją.
KG
Najnowsze komentarze