Producenci promują zazwyczaj samochody, które możemy zamówić u dealerów, ale Renault postanowiło zasiać w widzach ziarnko zainteresowania za pomocą spotu z modelem koncepcyjnym. Reklama wyemitowana we francuskiej telewizji sugeruje, że Renault Scenic Vison już niedługo trafi do salonów, ale nie tak szybko.
Renault Scenic Vision jest zapowiedzią nowego rodzinnego samochodu spod znaku rombu. Producent przekonuje, że seryjny model nie będzie za bardzo odbiegał od wersji studyjnej. Powinien przejąć aż 90% jego stylistyki. Oczywiście Renault wprowadzi pewne uproszczenia, aby projekt był bardziej realistyczny i generował mniej kosztów przy produkcji. Przeciwstawne drzwi zostaną wymienione na tradycyjne, wyposażone w klamki. W koncepcyjnym Scenicu pojazd otwiera się automatycznie po naciśnięciu logo marki na słupku. Miejsce kamer bocznych zajmą lusterka.
Zobacz także: Nowy Renault Scenic będzie korzystać z platformy Nissana Ariya
Produkcyjny model, podobnie jak koncept przejmie imię minivana, który zadebiutował na rynku w 1996, ale charakter pojazdu bardzo się zmieni. Nowy Renault Scenic będzie kompaktowym SUV-em o długości ok. 4,5 m a więc bardzo zbliżonym do Renault Austral. Jako podstawę produkcyjną marka wykorzysta platformę CMF-EV, na której powstał Megane E-Tech Electric a w gamie napędów znajdziemy wyłącznie silniki elektryczne.
Reklama Renault Scenic Vision, która ukazała się w telewizji oraz internecie promuje napęd elektryczno-wodorowy. Dla prywatnego odbiorcy może być jednak trochę za wcześnie, by swobodnie korzystać z tej technologii na co dzień dlatego Scenic otrzyma napęd w 100% elektryczny. Debiut pojazdu odbędzie się pod koniec 2023 roku a w salonach zobaczymy SUV-a na prąd w 2024 roku.
Reklama koncepcyjnego Scenica jest dobrym sposobem na przygotowanie klientów na nadejście modelu oraz zakomunikowanie światu, że technologia wodorowa nie jest marce obca.
Najnowsze komentarze