Przepiękna Laguna Coupe Monaco GP wyprodukowana w 400 egzemplarzach (jednym z nich jeździ Rafał Królikowski, polski aktor będący „twarzą” Renault w Polsce) Francuzi wprowadzają na rynek kompaktowe Megane Coupe Monaco GP. Samochód oferowany będzie w dwóch wariantach – pierwszy oparty o Megane w wersji Dynamique, drugi – o Megane R.S.
Trzy takie samochody będzie można obejrzeć na Salonie Samochodowym w Genewie za miesiąc. A dziś – już u nas :-)
Megane Monaco GP oraz nowa wersja Laguny Monaco GP trafią do sprzedaży w marcu br. na czternastu rynkach, ale koncern nie podał jeszcze, co to będą za kraje.
Limitowana seria Monaco GP, to samochód dla indywidualisty chcącego podkreślić swój styl, swoją osobowość. Megane Coupe w tej wersji ma modnie skrojone przednie reflektory i duży wlot powietrza do komory silnikowej, co podkreśla jego sportowy styl. Podkreśleniem tej dynamicznej linii wyrażonej przez klasyczny styl i proporcje tworzące harmonijną całość są dodatkowo:
– biały perłowy lakier opracowany specjalnie dla linii Monaco GP;
– lakierowane na czarno elementy nadwozia, w tym lusterka boczne, tylny dyfuzor i oblamówki reflektorów przeciwmgłowych, czarne wloty powietrza oraz znaczek serii na tylnym błotniku;
– perłowobiałe elementy wnętrza: konsola, klamki, przeszycia foteli i dywaników…
– tabliczka z numerem egzemplarza, monogramy Monaco GP na fotelach i dywanikach.
Wyposażenie Megane Coupe Monaco GP również stoi na wysokim poziomie. Nie zapomniano o bezpieczeństwie, o które dba seryjny układ ESP, biksenonowe reflektory oraz najnowszej generacji dwukomorowe poduszki powietrzne.
Samochód zbudowano tak, aby dać kierowcy optymalną kontrolę nad pojazdem niepozbawioną emocji, ale bez szkody dla komfortu. Seria Monaco GP jest skoncentrowana na zwinność, dynamikę i precyzję prowadzenia. Te cechy szczególnie widać oczywiście w wersji R.S.
DWIE WERSJE MEGANE MONACO GP
Renault zaoferuje dwie odmiany wyposażeniowe Megane Coupe Monaco GP.
Limitowana seria Monaco GP oparta o wersję Dynamique, a dodatkowo:
– 17-calowe felgi ze stopów lekkich w kolorze lśniącej czerni, wzór Celsium;
– przedni i tylny zderzak w wersji GT/GT-line;
– specjalna tapicerka z przeszyciami i monogramem Monaco GP;
– tylny czujnik parkowania;
– składane elektrycznie lusterka boczne.
W ofercie Megane Coupe Monaco GP znajdzie się pięć jednostek napędowych:
– dCi 110 KM EDC – optymalny poziom mocy i momentu obrotowego przy jednoczesnym oszczędnym zużyciu paliwa w połączeniu z sześciobiegową dwusprzęgłową skrzynią umożliwiającą pracę w trybie automatycznym, bądź manualnym z praktycznie niezauważalną zmianą przełożeń;
– dCi 130 KM – silnik mocny, cichy i oszczędny, a przy tym ekologiczny – emituje tylko 130 g CO2/km;
– dCi 160 KM – silnik stanowiący świetny kompromis pomiędzy osiągami, a zużyciem paliwa, cichy, ale dynamiczny;
– TCe 130 KM – silnik oferujący najnowsze rozwiązania downsizingu skutkujące parametrami charakterystycznymi dla silników 1,8-litrowych w zakresie mocy i 2-litrowych pod względem momentu obrotowego uzyskanych z pojemności jedynie 1.4 litra;
– TCe 180 KM – wyjątkowo wrażliwy na naciśnięcie pedału przyspieszania, płynnie rozwijający moc już od najniższych prędkości obrotowych.
Megane R.S. Monaco GP ma na pokładzie wszystko to, co zwykły R.S. (jeśli o czymś zwykłym możemy w ogóle w tym przypadku mówić…) plus dodatkowo:
– 18-calowe felgi ze stopów lekkich o wzorze Keza polakierowane na czarno;
– skórzana tapicerka z podgrzewanymi siedzeniami, oczywiście zdobiona przeszyciami Monaco GP;
– szare przeszycia na kierownicy i lewarku zmiany biegów.
Główne opcje dostępne dla tej wersji, to:
– Bose Sound System;
– zawieszenie Cup z mechanizmem różnicowym o ograniczonym poślizgu;
– 19-calowe felgi Steev z efektem diamentowym.
W Megane R.S. Monaco GP oferowany będzie tylko jeden silnik: 2.0T 16v o mocy 250 KM.
Wraz z Megane Coupe Monaco GP zaoferowana zostanie nowa wersja Laguny Coupe Monaco GP. Pojawi się w kolorze perłowobiałym, ale dostępna będzie również wersja czarna, również z lakierem perłowym.
Nowa Laguna Monaco GP dostępna będzie z pięcioma silnikami (w zależności od kraju):
– 2.0T 205 KM.
– 2.0T 170 KM + skrzynia automatyczna
– 2.0 dCi 150 KM
– 2.0 dCi 180 KM
– 2.0 dCi 175 + skrzynia automatyczna
Wyposażenie Laguny Monaco GP obejmie:
> we wszystkich krajach:
– chromowane 18-calowe felgi Interlagos;
– tapicerkę z monogramem Monaco GP;
– czujnik parkowania z tyłu;
– nawigację satelitarną.
> w wybranych krajach:
– system 4Control;
– Bose Sound System;
– skórzaną tapicerkę z monogramem Monaco GP;
– kartę Hands free;
– elektrycznie składane lusterka zewnętrzne.
KG
zdjęcia: Renault
Najnowsze komentarze