Wraz z wprowadzeniem odświeżonej wersji pojawiły się w gamie Twingo dwa nowe kolory: Fuchsia (metalik) i Bermudes Blue (niemetalik). Wprowadzają jeszcze więcej świeżości do oferty, w której teraz jest łącznie dziesięć barw: Pearlescent Black, Majorelle Blue, Platine Grey, Malte Blue, Cajou Brown, Vanille, Glacier White i Vif Red oraz dwa wcześniej wspomniane.
Zamówione auto można wzbogacić o szereg niedrogich akcesoriów personalizujących pojazd. To ważne w tym budżetowym segmencie, podobnie, jak dotacje państwowe (obowiązujące dla aut zamówionych do 31 grudnia 2011), które sprawiają, że przy zamówieniu najtańszej wersji kosztującej bazowo 7.990 euro otrzymuje się dodatkową zniżkę w wysokości 400 euro, zaś w przypadku samochodów napędzanych silnikami wysokoprężnymi o mocach 75 lub 85 KM – aż 800 euro.
W ciągu pierwszych dziesięciu miesięcy br. zarejestrowano we Francji 55.520 nowych Twingo, co sprawia, że model Renault jest liderem w swoim segmencie. O sukcesie może też świadczyć fakt, że wolumen sprzedaży Nowego Twingo nad Sekwaną przekroczył już poziom 300.000 egzemplarzy.
Poliftingowe Twingo będzie można jeszcze mocniej spersonalizować wybierając szereg dodatków, tapicerek, sposobów wykończenia konsoli centralnej, doboru barw… Do tego dochodzą fabrycznie naklejane nalepki w cenie 200 euro (do wyboru: Black and White Mosaic, Devil, Black Halo, White Halo, Stars, Authentique Stripes and Privilège Stripes), siedem różnych obudów lusterek zewnętrznych wraz z dopasowanymi do nich listwami bocznymi (w cenie 120 euro), bądź pięć kolorów samych tylko obudów lusterek w cenie 80 euro.
Gama silnikowa tego czteromiejscowego autka obejmuje dwa diesle (dCi 75 i dCi 85) emitujące jedynie 90 g CO2/km i zadowalające się średnio 3,4 litrami leju napędowego na 100 km, co uprawnia do zniżki proekologicznej w wysokości aż 800 euro, oraz dwoma silnikami benzynowymi, z których jeden, w wersji eco², pozwala na uzyskanie rabatu w wysokości 400 euro. Łącznie jednak cennik obejmuje aż trzy odmiany benzynowe: 1.2 LEV 16v 75 eco², 1.6 16v 75 ze zautomatyzowaną skrzynią 5-biegową (tylko w bogatej wersji Initiale) oraz zarezerwowanym dla odmiany Gordini 100-konnym silnikiem 1.2 TCe.
Zaktualizowano przy tym poziomy wyposażenia dostosowując je do dzisiejszych standardów i oczekiwań. Dla przykładu już podstawowa wersja Access ma w standardzie światła przeciwmgłowe i komputer pokładowy. W odmianie Authentique standardem są boczne poduszki powietrzne, tempomat, ogranicznik prędkości, czy ostrzeżenie o niezapięciu pasa zarówno przez kierowcę, jak i pasażera z przodu.
Nowe Twingo jest też jednym z niewielu aut na rynku, które może zaproponować niezależnie przesuwane fotele tylne, co jeszcze bardziej poprawia funkcjonalność samochodu.
Ceny Nowego Twingo we Francji możecie zaobserwować na grafice zamieszczonej poniżej. Wśród opcjonalnego wyposażenia znajdziecie m.in.:
– Safety Pack (ESP + kurtyny powietrzne) – 650 euro (niedostępne dla wersji Access);
– elektrycznie sterowany panoramiczny szklany dach – 700 euro (niedostępny dla wersji Access);
– automatyczna klimatyzacja – 400 euro (w wersjach Dynamique i Gordini; w odmianach Privilege i Initiale – standard);
– lakier metalizowany lub perłowy – 460 euro (w wersji Initiale nie wymaga dopłaty);
– koło zapasowe – 110 euro.
KG
Najnowsze komentarze