Już po raz czwarty działająca od 14 lat w ponad 80 krajach międzynarodowa organizacja «Superbrands» wyłoniła najsilniejsze marki na polskim rynku. Marka Renault znalazła się w tym zaszczytnym gronie i zdobyła tytuł «Superbrand». W rankingu marek konsumenckich i biznesowych startowało po 1500 produktów i usług. Początkowa lista została stworzona na podstawie niezależnych badań rynku, jak również przy użyciu odpowiednich baz i statystyk zawierających dane o sprzedaży i kwoty przeznaczone na reklamę. Zadaniem organu wybierającego – Rady Marek, w której zasiadali specjaliści – była ocena marek w skali od 1 do 20. Te, które uzyskały punktację powyżej 12, zyskały prawo do używania tytułu «Superbrand» przez cały czas trwania bieżącej edycji.
Marka Renault zdobyła ponadto tytuł «Business Superbrand» w organizowanym po raz drugi w Polsce rankingu marek z sektora B2B. Ranking «Business Superbrands» miał na celu wybór najsilniejszych i najbardziej rozpoznawalnych marek «business to business» obecnych na polskim rynku. Te marki, które spośród tysiąca ocenianych zdobyły największą liczbę punktów, zostały zaproszone do udziału w programie, obejmującym wydanie albumu zawierającego «case studies» najsilniejszych marek B2B oraz na uroczystą galę, podczas której zwycięzcom w danych kategoriach zostały wręczone statuetki.
Źródło: Renault Polska
Najnowsze komentarze