środa, 17 sierpnia, 2022
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny
Reklama
  • Kontakt
  • Organizujesz zlot?
  • Współpraca
  • Redakcja
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
  • REKLAMA
  • Wiadomości
    • Alpine
    • Citroen
    • Dacia
    • DS
    • Nissan
    • Opel
    • Peugeot
    • PSA
    • Renault
    • Różne
  • Testy
    • Alpine – testy i opinie
    • Citroen – testy i opinie
    • DS – testy i opinie
    • Dacia – testy i opinie
    • Peugeot – testy i opinie
    • Renault – testy i opinie
  • Przeglądy Prasy
  • Historia
    • Artykuły o historii motoryzacji
    • Historia Citroena
    • Historia Peugeot
    • Historia Renault
  • Wydarzenia
  • Wyprawy
    • Australia
    • Europa
    • Krym
    • Nowa Zelandia
    • Turcja
  • Katalog
    • Alpine
      • Alpine A110
    • Citroen
      • Citroen C1
      • Citroen C2
      • Citroen C3
      • Citroen C3 Aircross
      • Citroen C3 Picasso
      • Citroen C4
      • Citroen C4 Picasso
      • Citroen C4 Cactus
      • Citroen C5
      • Citroen C5 Aircross
      • Citroen C6
      • Citroen C-Elysee
      • Citroen Berlingo
    • Dacia
      • Dacia Dokker
      • Dacia Duster
      • Dacia Lodgy
      • Dacia Logan
      • Dacia Sandero
    • DS Automobiles
      • DS3
      • DS3 Crossback
      • DS4
      • DS5
      • DS7 Crossback
    • Peugeot
      • Peugeot 108
      • Peugeot 208
      • Peugeot 2008
      • Peugeot 301
      • Peugeot 308
      • Peugeot 3008
      • Peugeot 508
      • Peugeot 5008
      • Peugeot Expert
      • Peugeot Partner
      • Peugeot Traveller
    • Renault
      • Renault Clio
      • Renault Captur
      • Renault Espace
      • Renault Fluence
      • Renault Kadjar
      • Renault Kangoo
      • Renault Koleos
      • Renault Megane
      • Renault Talisman
      • Renault Scenic
      • Renault Trafic
      • Renault Twingo
      • Renault Twizy
      • Renault Zoe
  • Kontakt
Francuskie.pl - Dziennik Motoryzacyjny.
Brak wyników
temu
Główna Wiadomości Renault

Renault zainwestuje 2 miliardy reali w Brazylii

Krzysztof Gregorczyk autor Krzysztof Gregorczyk
2022-07-05
w Renault, Wiadomości
Czas czytania 2 minut
46 3
0
42
UDOSTĘPNIEŃ
140
ODSŁON
UdostępnijTwitterPoleć

Dwa miliardy reali (równowartość ponad 377 milionów dolarów amerykańskich) zainwestuje koncern Renault w Brazylii. Pieniądze pójdę na realizację dwóch celów: produkcję nowego SUV-a na rynki Ameryki Łacińskiej i opracowanie silnika o pojemności 1.0 z turbodoładowaniem.

Produkcja nowego samochodu została ogłoszona już w marcu, ale zakłady w Brazylii czekały na zatwierdzenie przez spółkę-matkę nowego planu inwestycyjnego. „Ameryka Łacińska ma ogromne znaczenie dla Grupy Renault i inwestujemy, aby oferować produkty w krajach tego regionu zgodnie z naszą globalną strategią” – powiedział Jose Vicente de los Mozos, wiceprezes wykonawczy Renault.

Inwestycja będzie dotyczyła produkcji w fabryce w Sao Jose dos Pinhais, znajdującej się w południowym stanie Brazylii, Paranie. Fabryka będzie produkować pojazdy oparte na nowej modularnej platformie CMF-B, umożliwiającej „potencjalną elektryfikację” w przyszłości.

„To ważna faza rozwoju dla Renault w Ameryce Łacińskiej, ponieważ przygotowujemy się do wprowadzenia na rynek nowych produktów i silników dla naszych klientów z najlepszą technologią Grupy Renault na świecie” – powiedział Luiz Fernando Pedrucci, prezes Renault Latin America.

„Po odnowieniu naszej obecnej oferty, które miało miejsce w ciągu ostatnich dwóch lat, naszym celem jest oferowanie nowych produktów w najwyższych segmentach rynku, zgodnie ze strategicznym planem Renaulution” – wyjaśnia Ricardo Gondo, prezes Renault do Brasil.

Informacja o inwestycjach o wartości 2 miliardów reali została podana po ostatnim cyklu inwestycji o wartości 1,1 miliarda reali ogłoszonym w marcu 2021 roku, którego celem było wprowadzenie na rynek w 2021 r. w 100% elektrycznego Zoe E-Tech i Captura z nowym silnikiem turbo TCe 1.3 Flex, a także w 2023 roku gamy modeli Kwid, Master, Duster i Oroch, przy czym dwa ostatnie z opcją silnika turbo TCe 1.3 Flex. Ten ostatni cykl inwestycyjny obejmował również przedsprzedaż w 100% elektrycznego Kwida E-Tech z dostawą zaplanowaną na sierpień br.

 

 

Krzysztof Gregorczyk; zdjęcie: Renault do Brasil

Gorące wiadomości wprost na Twój e-mail


trzy razy w tygodniu, wprost do Twojej skrzynki

Galeria

0 0 głosy
Ocena artykułu
Tagi: Ameryka ŁacińskaRenault
Udostepnij17Tweet11Udostepnij3
Poprzedni

BP kontra Orlen. Wojna na promocje – czy ma to sens?

Następny

Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku

Krzysztof Gregorczyk

Krzysztof Gregorczyk

Pasjonat francuskiej motoryzacji. Autor największej ilości artykułów i wiadomości. Miłośnik jazdy po krętych drogach. Regularnie odwiedza targi motoryzacyjne, a jego testy samochodów należą do najdokładniejszych w Sieci. Nieustępliwy tropiciel nieścisłości i braku obiektywizmu w prasie motoryzacyjnej. :-)

Następny
Nowy DS 4 E-Tense 225 KM La Premiere 2022

Ile kosztuje nowy DS 4? Od lipca 2022 zmiany w polskim cenniku

Peugeot 4007 – SUV po latach nadal wart jest uwagi. Opinie, awaryjność.

Polak potrafi! Elektryczny Citroën DS został zbudowany w naszym kraju

Subskrybuj
Powiadom o
guest

guest

0 komentarzy
Komentarze inline
Zobacz wszystkie komentarze
Facebook Twitter LinkedIn

Komentarze

  • Anonimowo - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Giileniek - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Aaaaaa - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Tomek - Kłopoty fabryki Stellantis w Melfi. Czy grozi jej likwidacja?
  • Anonimowo - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Anonimowo - Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Roman - Ile realnie spala hybrydowy DS 9 E-Tense 225 KM?
  • Mateusz - Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Radek - Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Saks - Renault Twingo 3,5l V8 – potwór na kołach


Aktualności ze świata motoryzacji

  • Citroën DS – najbardziej komfortowy samochód świata. „Jedziesz po szutrowej drodze i tego nie czujesz”
  • Nowy Peugeot 308 SW 1.2 PureTech 130: „dają radę te 3 cylindry”
  • Nowa Dacia Jogger odebrana. Pierwsze wrażenia i pierwsza awaria
  • Nowy DS 7 – polski cennik luksusowego SUV-a z Francji
  • (Nie) zdążyć przed szlabanem. Uwaga na przejazdach!
  • Poczuj się jak profesjonalny kolarz z akcesoriami AG2R Citroën Team
  • Diesel czy benzyna? Ten ranking używanych samochodów nie pozostawia wątpliwości
  • Nowe Renault Mégane E-tech i Michelin na Olsztyn Green Festiwal. Ale się działo!
  • Przegląd rynku: używane oszczędne auto do długich podróży do 30 tysięcy złotych. Laguna, Scenic, 308
  • Twój samochód, to Opel? Poszukaj w nim rekinów!


Redakcja

Francuskie.pl – Dziennik Motoryzacyjny
e-mail: [email protected]
00-028 Warszawa, ul. Bracka 20/28i

redaktor naczelny
Krzysztof Gregorczyk
[email protected]

Kontakt w sprawie reklamy (Advertising Contact)
[email protected]

 

 



Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Brak wyników
temu
  • Reklama
  • Wiadomości
  • Testy
  • Historia
  • Wyprawy
  • Przegląd Prasy

Francuskie.pl.pl - Dziennik Motoryzacyjny o markach Alpine | Citroen | Dacia | DS Automobiles | Peugeot | Renault
Copyright © 2004 - 2022 Francuskie.pl. wydawca LiveLink sp.z o.o.
Wszelkie prawa zastrzeżone. Kopiowanie części lub całości bez zgody wydawcy zabronione

Witam ponownie!

Zaloguj się

Zapomniane hasło?

Odzyskaj hasło

Wpisz nazwę użytkownika lub adres by uzyskać hasło

Zaloguj się
wpDiscuz
0
0
Skomentuj, podziel się swoją opiniąx
()
x
| Odpowiedz
Na tej stronie wykorzystujemy ciasteczka. Używając jej, zgadzasz się na to.