Renault zacieśnia współpracę z Francuską Federacją Rugby (FFR), która rozpoczęła się w 2020 r., a od stycznia 2024 r. stanie się partnerem premium na okres czterech i pół roku.
Partnerstwo to obejmuje męskie i żeńskie drużyny francuskiego związku rugby, France 7s, a także męską drużynę France U20.
Zobacz: nowe samochody Renault. Promocje
Pokazuje to chęć marki do wspierania utalentowanego nowego pokolenia francuskich rugbystów, z którymi dzieli wartości takie jak szacunek, solidarność, duch zespołowy i chęć przekraczania siebie. Kolejnym ważnym aspektem odnowienia partnerstwa jest zaangażowanie marki w rozwój sportu wśród młodych ludzi w ramach programu odpowiedzialności społecznej Give Me 5.
Zobacz: testy samochodów Renault. Pomiary, opinie, spalanie
Renault będzie współpracować z francuskimi drużynami rugby, a jego logo będzie widoczne na spodenkach podczas treningów i meczów począwszy od Turnieju Sześciu Narodów.
Partnerstwo będzie również aktywowane za pośrednictwem innych kanałów:
- Film reklamowy wyświetlany podczas meczów z udziałem Raphaëla Ibaneza, dyrektora generalnego francuskiej drużyny, oraz zawodników Charlesa Ollivona, Damiana Penauda, Camerona Woki i Dylana Cretina;
- Oryginalne logo Renault wspierające francuskie drużyny;
- Renault Espace E-Tech w pełni hybrydowy, zdalnie sterowany „tee-carrier” podczas meczów u siebie, aby zabrać piłkę lub jej posiadacza na rozpoczęcie meczu, a czasami na rzuty karne;
- Media społecznościowe i zewnętrzne.
„Przede wszystkim Renault i rugby mają długą i dumną historię, zbudowaną wokół pasji do pięknej gry! Cieszymy się, że możemy przedłużyć naszą wieloletnią współpracę z France Rugby. Łączą nas wspólne wartości i silne ambicje związane z integracyjnym rozwojem tego ważnego francuskiego sportu w całym kraju” – mówi Arnaud Belloni, Globalny Dyrektor Marketingu marki Renault.
Zobacz: Aktualności na temat samochodów Renault. Codziennie nowe, ciekawe informacje
Renault dąży do zmniejszenia liczby swoich partnerstw. W ciągu trzech lat liczba ta została podzielona przez trzy. Dzięki silnej obecności w sporcie, marka wykorzystuje ten sektor w celu zintensyfikowania swojej strategii w tej dziedzinie, mając na uwadze ukierunkowany rozwój świadomości marki. Wśród najpopularniejszych sportów we Francji, rugby stanowi jeden z głównych filarów tej racjonalizacji.
Najnowsze komentarze