Renault, dzięki znakomitej sprzedaży w ostatnich miesiącach, ma już niemal 7-procentowy udział w brazylijskim rynku nowych samochodów.
W październiku w Brazylii sprzedano 21.625 samochodów sygnowanych rombem (mowa o autach osobowych i lekkich samochodach dostawczych). Dało to 6,9% udziału w tamtejszym rynku nowych aut. Jednym z hitów sprzedaży jest Duster, którego zarejestrowano w październiku 5.554 sztuki, co jest najlepszym wynikiem tego modelu w historii na rynku brazylijskim.
Lokomotywą sprzedaży jest niewątpliwie model Sandero. To ósme najchętniej wybierane auto w Brazylii w tym roku. W październiku zarejestrowano tam 9.839 sztuk tych samochodów, przy czym 2.387 egzemplarzy przypada na podwyższoną wersję Stepway. To również najlepszy wynik dla tej odmiany w roku bieżącym. Skumulowana (za dziesięć miesięcy) roczna sprzedaż Sandero i Sandero Stepway wynosi już 82.128 egzemplarzy. Dla porównania – w Polsce jest to 1.937 sztuk…
W segmencie lekkich aut użytkowych wciąż liderem w Brazylii jest Master. W październiku zarejestrowano tam 927 samochodów tego typu. Dobrze sprzedaje się też Kangoo Express z miesięcznym wynikiem 380 egzemplarzy. W ciągu 10 miesięcy bieżącego roku Brazylijczycy zarejestrowali już 8.296 sztuk Mastera i 4.696 egzemplarzy Kangoo.
„Wynik 7% udziału w rynku w drugiej połowie roku wskazuje, że nasze cele handlowe i pośrednio pozycjonowanie marki udaje się realizować. Wprowadzenie Nowego Logana w poniedziałek, 4. listopada, jest ważnym wzmocnieniem naszej gamy modelowej i będzie z pewnością kluczem do osiągnięcia 8% udziału w rynku w roku 2016” – powiedział Oliver Murguet, prezes Renault Brazylia.
Renault zwiększa udział w brazylijskim rynku
KG
Najnowsze komentarze