Nowy Peugeot 508 HYbrid SW z napędem hybrydowym o mocy 225 KM trafił do naszej redakcji na testy. Samochód ma za sobą dzisiaj ponad 250 kilometrów jazdy i w ciągu najbliższego tygodnia będziemy dokładnie sprawdzać jak jeździ.
Pierwsze wnioski? W Warszawie za pomocą napędu czysto elektrycznego udało nam się przejechać 38 kilometrów w gęstym popołudniowym ruchu miejskim. W trybie elektrycznym samochód porusza się prawie bezszelestnie, bardzo dynamicznie.
Hybrydowa jednostka jest bardzo dynamiczna. Przyspieszanie, wymijanie, ruszanie – ma się wrażenie, że auto jest lekkie jak piórko i chce rwać się do przodu. Ma się wrażenie, że 508 SW HYbrid jeździ szybciej i bardziej dynamicznie niż wersja z 225 KM silnikiem benzynowym.
Ładowanie akumulatora w czasie jazdy z silnika jest stosunkowo szybkie. Zajęło nam to niecałą godzinę na trasie Warszawa – Lublin, w czasie jazdy drogą szybkiego ruchu.
Według konfiguratora na stronie Peugeot, nowy Peugeot 508 HYbrid 225 KM zaczyna się w cenniku od 177.700 zł za wersję Allure.
Przed nami tydzień testów – jeśli chcecie coś wiedzieć o tym aucie, piszcie pytania w komentarzach. Krzysiek na pewno postara się na wszystkie odpowiedzieć. A w oczekiwaniu na test hybrydy zapraszam Was do testu 225 konnej wersji GT 508 oraz innych testów samochodów Peugeot.
Najnowsze komentarze