W bezprecedensowej sytuacji, związanej z rozprzestrzenianiem się wirusa powodującego chorobę COVID-19, sieć autoryzowanych partnerów Renault i Dacia w Polsce kontynuuje pracę.
Obecnie w Polsce autoryzowani Partnerzy Renault i Dacia mają otwarte zakłady i prowadzą działalność serwisową oraz handlową. Okresowo liczba pracowników może być jednak zmniejszona, a godziny pracy skrócone w zależności od sytuacji w każdym regionie. W salonie lub serwisie jego pracownicy zachowują zalecaną odległość. Wizyty w serwisie są organizowane co 20 minut, aby uniknąć kolejek i ograniczyć liczbę osób oczekujących do maksymalnie dwóch. W samochodach klientów, dezynfekuje się kierownice, dźwignie zmiany biegów, klamki i drzwi. Zalecana się również dezynfekcję wnętrza kabiny auta różnymi metodami czyszczenia (ozonowanie, urządzenie do czyszczenia klimatyzacji Aircomatic, ultradźwięki).
Francuska marka przekonuje, że codziennie monitoruje sytuację w kraju i u dealerów i pozostaje w gotowości do wprowadzenia nowych środków, jeśli będzie to konieczne. Bez wychodzenia z domu na stronach sklep.renault.pl oraz sklep.dacia.pl można poznać ofertę usług serwisowych i umówić się na wizytę w warsztacie. Podanie odpowiednich danych pozwala na skrócenie procesu i ograniczenie bezpośredniego kontaktu w serwisie.
Na stronach internetowych renault.pl i dacia.pl można wirtualnie sprawdzić każdy model obu marek, a także poznać ofertę finansowania samochodu.
Informacja Prasowa: Renault Polska
Najnowsze komentarze